لیست تازه از قیمت مسکن در نیمه شمالی تهران

در بازار معاملات واحدهای مسکونی نوساز در نیمه شمالی تهران متقاضیان برای خرید هر متر مربع آپارتمان مورد نظرشان باید خیلی بیش از ۳۵ میلیون تومان پرداخت کنند.

کمترین قیمت به متری ۲۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در منطقه پیروزی و از سوی دیگر بیشترین قیمت برای واحدی در منطقه جمشیدیه به ارزش متری ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مربوط می‌شود.
این دو نرخ فروش به عنوان بازه قیمت در بازار مسکن واحدهای مسکونی نوساز از غرب تا شرق و شمال تهران مطرح است.


علاوه براین نگاه کلی به قیمت‌های اعلام شده از سوی مالکان در بازار مسکن نیمه شمالی تهران نشان می‌دهد که عمده قیمت پیشنهادی فروش واحدهای نوساز، حدود  متری ۴۵ میلیون تومان است و کمترین تعداد قیمت پیشنهادی فروش برای واحدهای نوساز، بازه بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان است.


با توجه به نرخ‌های پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی نوساز در جدول، خریدارانی که قصد خرید واحدی نوساز دارند، اما در نظر دارند کمتر از قیمت‌های مذکور را هزینه کنند باید در نیمه جنوبی پایتخت به دنبال واحد مورد نظر خود باشند. البته منظور، این مساله نیست که در نیمه جنوبی تهران قیمت ها به بیش از ۲۰ میلیون تومان قد نمی کشد بلکه در بازار مسکن جنوبی تهران می‌توان با  واحدهایی که ارزش آنها حتی بیش از ۲۵ میلیون تومان هم هست رو به رو شد؛ اما در نیمه جنوبی تهران قیمت واحدهای نوسازی که بازه قیمت آنها حداکثر تا ۲۵ میلیون تومان اعلام می‌شود بیش از مناطق دیگر است.


به گزارش «دنیای اقتصاد» در ماه های اخیر به دلیل حرکت نقدینگی به سمت بازارهای ارز و طلا، زمینه افزایش یا تحریک قیمت مسکن کور شده است. با این حال متقاضیان مسکن کماکان درباره سطح بالای قیمت ها گلایه دارند و آن را ناموزون توصیف می کنند.


طبق تحقیقات میدانی در بازار معاملات مسکن در حال حاضر میانگین قیمت واحدهای مسکونی نوساز در نیمه شمالی تهران از مرز ۴۰ میلیون تومان عبور کرده است این در حالی است که توانایی خریداران مسکن افزایشی پیدا نکرده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.