لیست شوراهای شهر جبهه پیروان به زودی نهایی می‌شود

۲۴م اسفند ،

r12.jpg

رییس ستاد انتخابات شوراهای جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما در بحث تبلیغات پول بسیاری نداریم ولی رقیب ما پول بسیار و قدرت بیشتری نسبت به ما دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسدالله بادامچیان در همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری با عنوان نگاه به آینده اظهار کرد: ما باید در انتخابات پیش رو به طور جدی کار کنیم؛ چراکه اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی به شدت مشغول کارند و پول‌شان بسیار و وقت‌شان آزاد و قدرت‌شان بیشتر است. اما به هرحال شما یارانی که برای خدا کار می‌کنید، قدرت خدا و خوب‌ها را دارید که از همه بالاتر است. ما با اقتدار و قدرت و در ظل عنایات مولای‌مان امام زمان(عج) و نایب‌شان معتقدیم همیشه کمک‌های الهی به ما رسیده و کارها به خوبی انجام شده است.

وی با بیان این‌که «ما در مسائل مربوط به تبلیغات پول بسیار نداریم و حتی پول کم هم نداریم» اظهار کرد: بنابراین باید تبلیغات ما به صورت ساده و زیبا مدنظر قرار بگیرد.

وی در ادامه دربارهٔ فعالیت‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری دربارهٔ انتخابات شوراها گفت: فهرست پیشنهادی همه تشکل‌ها در اختیار تشکل‌های عضو جبهه قرار داده شده و از آن‌ها خواسته شده است که تعداد نامزدهای تهران را مدنظر قرار دهند و به ما فهرستی ارائه کنند. البته این کار تقریبا انجام شده و بررسی‌های ماقبل نهایی شکل گرفته است و ما امیدواریم لیست‌مان را نهایی کنیم.

رییس ستاد انتخابات شوراهای جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کاری که هم‌اکنون آغاز کرده‌ایم ارتباط با سایر تشکل‌های اصولگرایی است که عضو جبهه نیستند. تا ان‌شاءالله در ادامه به یک فهرست واحد برسیم و همه نیروهای اصولگرایی را در این مجموعه با هم همراه کنیم و برای مردم هم این اطمینان خاطر را به وجود بیاوریم که مجموعه ما به این فکر نیست که چه کسی از ما دارای پست و مقام باشد. ما می‌خواهیم شورای شهر در تهران به عنوان مرکزیت نظام جمهوری اسلامی که برای دنیا مورد توجه است، عاری از مشکلات باشد.

وی در ادامه با بیان این‌که «در این راستا باید تجربیات سه دوره قبل شوراها را مدنظر قرار دهیم» خاطرنشان کرد: دیدیم که دوره اول در اختیار اصلاح‌طلبان پر از مشکلات و برخورد و دعوا بود. اما در دور دوم وقتی شورا در اختیار اصولگرایان قرار گرفت، وضعیت فرق کرد. در دور سوم هم اگرچه اکثریت با اصولگرایان بود، ولی به هرحال بعضی دیگر نیز حاضر بودند که همراهی هم کردند اما باید دانست اگر اکثریت برعکس شود، این همکاری انجام نخواهد شد.

وی در ادامه با بیان این‌که «شورای شهر تهران در ایام فتنه توانست اقدامات خوبی انجام دهد» گفت: انتخابات شوراها از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر شورای شهر در مقابل رییس‌جمهور باشد، آن رییس‌جمهور دچار مشکل خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.