لیست شورای شهر تهران با مشترکات گروه‌های مختلف بسته می‌شود

۳۱اردیبهشت،

رئیس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت‌ گفت: برای رسیدن به لیست واحد کاندیداهای شورای شهر مذاکرات با همه گروه‌های اصولگرا همچنان ادامه دارد.

“پرویز سروری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با ائتلاف با دیگر گروه‌های اصولگرا اظهار داشت: با تمامی گروه‌های تاثیرگذار در ارتباط هستیم و هدفمان این است که نیروهای اصولگرا بتوانند یک لیست واحدی را برای انتخابات شورای شهر ارائه‌ دهند.

رئیس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت بیان کرد: اگر به هر دلیلی نتوانستیم به لیست واحد برسیم قرار براین است که بالای دو سوم از لیست شوراها را از مشترکات گروه‌های دیگر تنظیم کرده و مابقی را سهمیه اختصاصی گروه‌ها در نظر بگیریم.

وی تاکید کرد: امیدواریم لیست واحدی که بتواند همه مشترکات گروه‌های اصولگرا را در خود جای دهد محور ائتلاف و اتحاد اصولگرایان در انتخابات شورای شهر قرار گیرد و با توجه به مذاکراتی که با همه گروه‌های اصولگرا داشته‌ایم احتمال این که به لیست واحد دست یابیم زیاد است.

سروری عنوان کرد: در جلسه امروز دبیران استانی خدمتگزارن آبادانی  لیست استان‌های کشور منهای تهران بسته خواهد شد، لذا لیست شورای شهر تهران در فرآیند دیگری بسته می‌شود.

وی با بیان این که اشخاص مد نظرشورای شهر خدمتگزاران در لیست تهران فعلا دو سوم ظرفیت لیست را دارا می باشند، گفت: سعی می‌کنیم تا آخر هفته بتوانیم لیست تهران را تکمیل کنیم اما تاریخ نهایی که برای بستن لیست مقرر شده ۵/۳/۹۲ است.

سروری در پاسخ به این که آیا تایید صلاحیت‌های اشخاص مورد نظر در لیست به دستشان رسیده، گفت: اشخاصی که مد نظر داشتیم تایید صلاحیت شده‌اند و چند نفری که مانده‌اند منتظریم تا اگر تایید شدند در لیست جای دهیم.

رئیس ستاد خدمتگزاران در پاسخ به این سوال که آیا خودتان نیز تایید صلاحیت شده‌اید، گفت: بله من تایید صلاحیت شده‌ام.

وی در تصریح همزمانی انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری گفت: این همزمانی به شدت انتخابات شوراها را به حاشیه کشانده است و ممکن است تاثیری در بالندگی شوراها بگذارد البته مزایایی را هم به همراه دارد که بالا بردن کمیت شرکت اشخاص در انتخابات را شامل می‌شود.

سروری با اشاره به خطر دومی که انتخابات شورای شهر را از لحاظ همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: ممکن است انتخابات سیاسی ریاست‌جمهوری منجر به بسته شدن لیست‌های سیاسی در شورای شهر شود که این آفت بزرگی در مدیریت شهری است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.