لیست لیگ برتری های مس کرمان با رودباریان پر شد/ ادینهو هم می آید؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پس از اینکه مسی ها ترجیح دادند لیست بازیکنان اروپایی خود را به مناطق دیگر زمین اختصاص دهند، با میلان میاتوویچ دروازه بان فصل قبل خود خداحافظی کردند و حسن رودباریان را به خدمت گرفتند.

به گزارش ممتاز؛با اضافه شدن رودباریان حالا لیست لیگ برتری های مس با شش بازیکن پر شده است و مسی ها که یک جای لیست بازیکنان اروپایی خود را هم با سمیر پر کرده اند می توانند هنوز دو بازیکن غیر آسیایی و یک بازیکن آسیایی دیگر را هم به خدمت بگیرند.ضمن اینکه باشگاه مس هنوز به دنبال جذب دو و یا سه بازیکن لیگ یکی نیز می باشد تا پرونده انتقالات مس هنوز باز باشد.این در حالی است که یک مدافع وسط صربستانی نیز در راه تیم مس قرار دارد و از میان ادینهو و یا یک بازیکن برزیلی دیگر نیز یکی به خط هافبک تهاجمی مس اضافه خواهند شد.
ظاهرا بازیکن آسیایی مس هم یک مهاجم خواهد بود. مس که یکی دو هفته زودتر از پایان نقل و انتقالات حالا بیش از ۹۰ درصد تیم فصل آینده خود را می شناسد حالا به صورت جدی تری برای بازی های لیگ برتر فصل آینده آماده می گردد و هواداران این تیم منتظر می باشند تا با آغاز تمرینات این تیم در کرمان و همچنین دیدن بازی های دوستانه این تیم، ارزیابی های بهتری از خریدهای مس و تیم فصل آینده خود داشته باشند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.