لیلا حاتمی بازیچه صهیونیست‌ها + عکس

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

نشان لژیون دونور یا “نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

سفیر فرانسه که این جایزه را به لیلا حاتمی داده است ، در مورد علت دادن این نشان به برخی هنرمندان گفته است که این نشان به خاطر خلاقیت هنری یا ادبی و یا به خاطر مشارکت در تلالوی هنر و ادب، در فرانسه و در جهان به هنرمندان اعطا می شود !

اگر اسامی افرادی که این نشان را گرفته اند نگاهی بیندازیم به اسامی برخواهیم خورد که به نوعی در خدمت به فرهنگ غرب پیشگام بوده اند ، افرادی مانند شیرین عبادی که در خدمت به اربابان غربیش سنگ تمام گذاشته است یا فردی مانند عباس کیا رستمی که در مصاحبه با خبرنگار ایتالیایی که از او پرسیده بود آیا مذهبی است ؟ گفته بود : بله به شیوه خودم ، اما هم گوشت خوک می خورم هم شراب . فرد دیگری که این نشان را گرفته محسن مخلباف است کسی که برای دشمنان سنگ تمام گذاشت و در اویل انقلاب عضو گروه مجاهدین خلق بود که در سال ۸۸ چهره منافق خود را آشکار کرد . پس معنا و مفهوم این نشان کاملاً مشخص است که بی دلیل به کسی نمی دهند و مطمئناً منظور از نشان شوالیه ، همان شوالیه های تمپلر یا معبدی هستند که در جنگ های صلیبی ده ها هزار مسلمان را تکه تکه کردند و از دست ، پا ، سر و بدنشان کوه هایی ساختند و در بیت المقدس سیلاب خون راه انداختند . افرادی که این نشان را می گیرند در اصل نقش همان شوالیه ها را دارند البته در قلع و قمع کردن فرهنگ اسلامی ایرانی مردمان این سرزمین . نشان لژیون دونور دارای ۵ درجه است که یکی از درجه های آن درجه شوالیه است . این نشان در بین فراماسون ها نیز وجود دارد و مانند نشان اول لژیون دونور به نشان شوالیه معروف است ، نشانی دقیقاً مشابه نشان شوالیه لژیون دونور با این تفاوت که در نشان فراماسونی آن ، تصویر یک شوالیه تمپلر ( شوالیه معبدی) در بین آن وجود دارد .

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

شاید بتوان گفت این نشان یکی از نگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادن مگر چه خدمتی کرده است ؟ همانطور که می دانید معروفیت لیلا حاتمی در خارج به خاطر فیلم “جدایی نادر از سیمین” است و در خارج کشور لیلا حاتمی را در قالب سیمینی می بینند که در فیلم ” جدایی نادر از سیمین” مدام از جدایی و رفتن به خارج حرف می زد و به نوعی داشت از ایران و به تبع از مردم ، سنت و مذهبش فرار می کرد تا به دنیای مدرن غرب با فرهنگ غربیش بپیوندد .

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

نکته بسیار مهم : مخاطبین زمانی که بازیگری را که در یک مراسم یا همایشی می بینند ، عموماً به طور ناخودآگاه آن بازیگر را در قالب آخرین شخصیتی که آن بازیگر بازی کرده است می بینند . لیلا حاتمی و عناصر اصلی فیلم در مراسم جشنواره کن ۲۰۱۲ که در کشور فرانسه برگزار شد شرکت داشتند ، در این مراسم خانم لیلا حاتمی با دو نوع لباس خاصی حاضر شد که پوشیدن این لباس رمز اعطاء جایزه شوالیه توسط سفیر فرانسه به او بود ، البته در کنار فیلمی که بازی کرده بود . همانطور که پیش تر گفته شد ، زمانی که مخاطب ، بازیگر ( لیلا حاتمی) را می بیند به طور ناخودآگاه او را در قالب آخرین شخصیتی که بازی کرده ( سیمین ) تصور می کند ، فیلم “جدایی نادر از سیمین” در خارج با نام ” جدایی ” (A Seperation) شناخته می شود ، سیمین فردی است که از کشور و مذهب خود اسلام فرار می کند و جدا می شود و به خارج می رود ، در این مراسم لیلا حاتمی را مشاهده می کنید که با تاسف بسیار ، در لباس یک زن یهودی ارتودکس دیده می شود .

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

قطعاً متوجه شده اید چه اتفاقی رخ داده است و لیلا حاتمی دانسته یا ندانسته چه کرده است ، آیا فرهنگ ایرانی و اسلامی ما انقدر تهی است که ایشان باید از لباس یک زن یهودی ارتودکس استفاده کند ؟! سیمین مسلمان و فراری از ایران و اسلام حالا در لباس یک یهودی دیده می شود . اینجاست که رسالت این فیلم ضد اسلامی تمام می شود . جالب آنجاست که این لباس به عنوان یکی از۱۰ لباس برتر در جشنواره کن معرفی می شود و حتی از او دعوت می کنند بزرگترین جایزه جشنواره کن را او اهدا کند . چرا ؟ چون او الان نماد یک زن یهودی را پوشیده است . و این می تواند افتخاری برای یهودیان باشد . برای بنده واقعاً سوال است که چه کسی این لباس را به او پیشنهاد داده است ؟

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

یهودی های ارتودکس در حقیقت همان یهودی های افراطی صهیونیست هستند که کابالای سراسر کفر که شیطان پرستی جزیی از آن است را جزء لاینکف دین خود می دانند .بر اعتقاد هواداران و معتقدین به آئین کابالا، فهمیدن و درک رموز مخفی درآئین کابالا، باعث می‌شود تا انسان بصورت روحانی‌واری به خدا نزدیکتر شود و بدین ترتیب بشریت، قدرت والایی از رموز مخفی خدا که برای دیگر انسانها پوشیده‌است، را پی می‌برد.مهمترین منابع و کتب کابالیستی که به عنوان ستون فقرات و پایه اصلی «آئین کابالا» درآمدند، شامل مجموعه کتب عبری زوهار (به معنای «کتاب روشنایی») و هیچالوت (به معنای «کاخ‌ها») می‌شوند که به قرن اول میلادی بازمیگردند. نهایتا در قرن سیزدهم میلادی کتاب زوهار نوشته شد که تفکر و شکل کنونی «آئین کابالا» را تشکیل داد که تفکری سراسر الحادی و کفر آمیز است.

خانم لیلا حاتمی در پوشش زنان آنها ظاهر شده است که واقعاً جای تاسف دارد . تا به کی بازیگران ما می خواهد به تقلید کور کورانه خود ادامه بدهند ؟! مانند استفاده از لباس قرمز در جشنواره های مختلف که پشت استفاده از رنگ قرمز در هالیوود مفهوم و تفکر کفر آمیزی قرار دارد اما بازیگران ما بدون آنکه معنا آن را بدانند ، تقلید کور کورانه می کنند . ایشان واقعاً در نقش شوالیه ، چه در فیلم و چه در خارج از فیلم یعنی در مراسم کن به خوبی به مبارزه با فرهنگ ایران و حتی دینش پرداخته است و واقعاً مستحق این نشان نیز هست ! حال دانسته یا ندانسته .

اما پشت پرده اعطاء این گونه جایزه ها چیست ؟

اما شاید گفته شود که بحث در مورد گرفتن این جایزه چه اهمیتی دارد و مگر چه اتفاقی افتاده است ؟ اگر به پشت پرده اعطاء این گونه جایزه ها نگاهی بیندازیم آن موقع اهمیت بسیار زیاد این موضوع و دادن اینگونه جایزه ها خصوصاً به هنرمندان ایرانی مشخص می شود و آن موقع عمق فاجعه مشخص می شود .

هنرمندان و به قولی سوپر استارهای ایرانی غالباً افرادی هستند که مربوط نسل های دوم و اکثراً نسل سوم انقلاب اسلامی ایران هستند و این افراد یا بعد از انقلاب متولد شده اند یا در آن زمان نوجوان بوده اند به این معنا که این افراد بعد از انقلاب سال ۵۷ در کشوری با فرهنگ اسلامی تشیع بزرگ شده اند و شاکله فکری و فرهنگی آنها با مکتب فکری تشیع شکل گرفته است . اهمیت مسئله دقیقاً همین جا است ، افرادی که به عنوان هنرمندان این سرزمین در خارج از کشور شناخته می شوند به آنها به دید فردی که در سایه تفکر اسلام شیعه رشد کرده است نگاه می شود ، حتی اگر طرف اعتقاد صحیح و قوی ای به باورهای مذهبی خود نداشته باشد و از آنجایی که این نسل ، نسل سوم انقلاب هستند اهمیت این موضوع برای خارجی ها ( استراتژیست ها و معماران فرهنگ غربی ) صد چندان می شود . اگر به نظریه ها و گفته های معماران فرهنگ غربی نگاه بیاندازیم متوجه اهمیت این موضوع می شویم که هنرمندان ایرانی چه اهمیتی برای آنها می تواند داشته باشند و چرا به این افراد نشان شوالیه داده می شود . در نظریه های استراتژیست های بزرگ غرب می توان ریشه ای موضوع را پیدا کرد ،این افراد در بررسی ای که بر روی انواع مذاهب و مکاتب کرده اند اعلام نموده اند که در بین این مکاتب و مذاهب ، فقط دو نوع نگرش هستند که از تمامی این مکاتب کامل تر هستند و در آینده زنده خواهند ماند و دیگر مکاتب فراموش خواهند شد ۱- مکتب فکری لیبرالیسم- اومانیسم صهیونیستی که طی قرن ها و سده های مختلف کامل تر و به قولی در سده های مختلف چکش کاری شده است تا این شده است که می بینیم ۲- مکتب فکری اسلام شاخه تشیع اهل البیت ( علیهم السلام) که در حقیقت خاتمه تمامی ادیان توحیدی و چکیده و کامل شده آن ادیان الهی است .

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

حال این نظریه پردازان مکتب لیبرالیستی- اومانیستی صهیونیستی ، این دو نوع تفکر را در حقیقت دو جبهه مقابل یکدیگر معرفی می کنند ، یکی در جبهه حق و دیگری در جبهه باطل که رقابت اصلی بین این دو نوع تفکر است . اما در این بین این نظریه پردازان فرهنگ لیبرالیستی غرب که برای پیروزی این تفکر بر تفکر اسلام تشیع می کوشند اعتقاد دارند که این تفکر اسلام شیعه است که پیروز خواهد شد ، افرادی مانند فوکویاما و حتی برخی از این افراد که معتقد بوده اند که این لیبرالیست است که بر اسلام تشیع پیروز خواهد شد در آخر نظریه خود را تغییر داده اند و بر اشتباه خود اذعان کرده اند که نظریه خود را اصلاح کرده اند و گفته اند که این مکتب اسلام تشیع است که پیروز نهایی خواهد بود افرادی مانند هانتینگتون و… .

در سال های پیش از انقلاب اسلامی ایران تفکر شیعه آنچنان به طور گسترده مطرح نبود اما با انقلابی که در ایران رخ داد ، ورق برگشت و تفکر اسلام تشیع به طور گسترده ای برای جهانیان اعلام شد . و از آنجایی که غربی ها ، اسلام تشیع را شناخته بودند از همان ابتدا سعی نمودند با روش جنگ سخت نسخه انقلاب اسلامی ایران را بپیچند تا مبادا کابوس آنها به واقعیت تبدیل شود .

اما زمانی که دیدند در جنگ سخت موفق نیستند ، جنگ نرم را شروع کردند تا بتوانند تفکر اسلام تشیع را منحرف و حتی از بین ببرند . به همین خاطر با جنگ نرم بسیار قوی سعی نمودند جوانان نسل سوم را دچار استحاله فرهنگی نمایند و بتوانند آنها را از اسلام تشیع جدا کنند تا جلوی رشد این تفکر را بگیرند ، در این بین برخی از هنرمندان و خصوصاً بازیگران که متاسفانه الگوی برخی از جوانان نیز هستند ، می توانند بهترین وسیله برای نشان دادن و نمود و بروز موفقیت یا عدم موفقیت دشمن باشند .

به عنوان مثال وقتی بازیگری مانند گلشیفته فراهانی که در ایرانی بزرگ شده است که تفکر اسلامی تشیع وجود دارد ، می آید و آن رفتارها را انجام می دهد ، دشمن این را به عنوان نشانی آشکار از پیروزی خود در جنگ نرم بین تفکر لیبرالیستی و اسلام تشیع می داند . از این روی هنرمندان و بازیگران ایرانی که کارهایی از این دست انجام می دهند را بسیار تشویق می کند و انواع نشان ها ، جایزه ها ، جایگاه های اجتماعی در خارج ، معروفیت و… اعطا می کند . چرا چون این افراد مانند شوالیه های جنگ صلیبی که بر علیه اسلام جنگیدند در نقش شوالیه های ناتوی فرهنگی بر علیه مکتب فکری اسلام تشیع فعالیت نموده اند . این است معنا و مفهوم پشت پرده جایزه های رنگارنگ این افراد . خانم لیلا حاتمی نیز با بازی که در فیلم “جدایی نادر از سیمین” کرد بهترین خدمت را به دشمن کرد و نشان داد باید از ایران و تفکر اسلام تشیع جدا شد و به فرهنگ منحط غرب که همان تفکر لیبرالیستی – اومانیستی است پیوست و با پوشیدن لباس یک زن یهودی در جشنواره کن ، نقش سیمین را در فیلم کامل کرد به این معنا که نهایت این جدایی آن است که سیمین تفکر دین خود را عوض کرده و در غالب تفکر یهودی صهیونیست قرار گرفته است .

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

این معنا را نیز می رساند که خانم حاتمی زمانی که می خواهد در مقابل دیدگان خارجی ها خودی نشان دهد و جلب توجه کند در فرهنگ ایرانی اسلامی خود پوششی نمی یابد برای این کار و از این روی بهترین پوشش را پوشش یک زن یهودی می بیند برای ابراز وجود کردن که خارجی ها هم حسابی برای این کار او کف و سوت می زنند و نشان فرهنگی [!] شوالیه به او می دهند ! البته همانطور که گفته شد برخی از این رفتارها از سر جهل و نا آگاهی است که متاسفانه به تفکر اسلام تشیع ضربه می زند و به دشمن خدمت می کند ، خدا همه ما را به راه راست هدایت فرماید .

ما باید در این جنگ نرم بسیار هوشیار و آگاه باشیم ، خصوصاً مسئولین این حوزه که می بایستی با رفتارهای اینچنینی برخورد قاطعی داشته باشند و اجازه اینگونه رفتارها را ندهند ، همانطور که گفته شد جنگ و نبرد بین دو جبهه حق و باطل است ،تفکر لیبرالیستی و تفکر اسلام تشیع ، دشمن تمام سعی خود را برای پیروزی بر تفکر اسلام تشیع می کند . پس باید بسیار مراقب و هوشیار باشیم.
دشمن تمام سعی خود را می کند اما غافل از آن که وعده خدا حق است و تخلفی در آن رخ نمی دهد که فرمود :

« یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ »

مى ‏خواهند نور خدا را با دهان‏ هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏ کننده ‏ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند . سوره : الصف آیه : ۸

منبع: ظهور ۱۲


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.