لیلا حاتمی برنده گوی بلورین بهترین بازیگر زن جشنوارۀ کارلووی واری+آنونس «پلۀ آخر»؛ +پوستر فیلم

لیلا حاتمی گوی بلورین بهترین بازیگر زن جشنوارۀ کارلووی واری را دریافت کرد

به گزارش سینمانگار، در حالی چهل و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری به کار خود پایان داد، که فیلم سینمایی «پله آخر» به کارگردانی علی مصفا که به نمایندگی از کشورمان در این رویداد سینمایی شرکت کرده بود، دو جایزه مهم را دریافت کرد.

در مراسم اختتامیه چهل و هفتمین دوره جشنواره فیلم کارلووی واری که شنبه شب در جمهوری چک برگزار شد، در بخش مسابقه رسمی، لیلا حاتمی به خاطر بازی در فیلم «پله آخر» به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره شناخته شد.
 
همچنین «پله آخر» در بخش غیر رسمی جشنواره، جایزه منتقدان فیلم بین‌المللی(فیپرشی) را دریافت کرد. این فیلم برای دریافت جایزه گوی بلورین بهترین فیلم جشنواره کارلووی‌واری با یازده فیلم دیگر رقابت می کرد.
 
علی مصفا به همراه لیلا حاتمی(بازیگر فیلم و همرش)، علیرضا آقاخانی بازیگر مرد فیلم و همچنین فردین صاحب زمانی تدوینگر آن، به کشور جمهوری چک سفر کرده و در جشنواره فیلم کارلووی واری حضور داشتند.

«پله آخر» دومین ساخته سینمایی علی مصفا پس از فیلم «سیمای زنی در دوردست» است. مصفا پیش از این نیز با اولین ساخته خود، در بخش مسابقه جشنواره فیلم کارلووی واری در سال ۱۳۸۴ شرکت کرده بود.

پوستر فیلم سینمایی «پلۀ آخر»

نقاشی: محمدحسین شهیدی

به گزارش سینمانگار، علی مصفا دو سال پیش مجددا در بخش مسابقه رسمی جشنواره کارلووی واری حضور داشت، اما این بار به عنوان بازیگر فیلم «چیزهایی هست که نمی‌دانی» به کارگردانی فردین صاحب‌الزمانی.

آنونس فیلم سینمایی «پلۀ آخر» را اینجا دانلود کنید

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.