لیموزین هیوندای

هیوندای با نسخه ی زرهی Equus لیموزین به فکر تسخیر بازار خودروهای تشریفاتی و امنیتی است . این خودرو که حاصل همکاری مشترک هیوندای و ArmorTech می باشد ، در نمایشگاه خودروی مسکو (۳۱ آگوست – ۹ سپتامبر ) اولین رونمایی رسمی خود را تجربه می کند . این خودرو ۵٫۴۶ متر طول و ۳۸۴۰ کیلوگرم وزن دارد . این خودرو دارای سطح حفاظتی VR7 می باشد بطوریکه در قسمت هایی از بدنه که شیشه به کار رفته یک لابیرنت مخصوص همپوشانی دارد تا سرنشینان را از هرگونه جسم پرتابی به سوی شیشه محافظت کند . برای محافظت بیش تر این لابیرنت ها در فضای داخلی درها نیز به کارگرفته شده است .

Hyundai Equus Limousine Security

هیوندای Equus لیموزین از یک موتور ۵ لیتری V8 Tau با قدرت ۴۳۰ اسب بخار  در ۶۴۰۰ دور بر دقیقه و  گشتاور ۵۰۹ نیوتن متر در ۵۰۰۰ دور در دقیقه بهره می برد . این موتور به یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک متصل است که قدرت تولید شده را به چرخ های عقب منتقل می کند .

برخی از تجهیزات امنیتی به کار گرفته شده در لیموزین کره ای عبارتند از : یک باتری اضافه ، لولای در تقویت شده ، سیستم مهار آتش موتور ، سیستم هیدرولیک بالابرنده ی شیشه ، لاستیک های  run-flat ، سیستم های مخابراتی برای ارتباط با بیرون و تانکر سوخت با پوششی که مانع از نشت بنزین می شود .

هیوندای امنیتی تشریفاتی لیموزین نمایشگاه مسکو ۲۰۱۲

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.