لیموچی:فدراسیون پینگ پنگ فرصت سوزی می کند

سیما لیموچی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه تلاش زیادی برای المپیکی شدن ندا شهسواری صورت گرفته است،افزود: متاسفانه فدراسیون پینگ پنگ همچنان فرصت سوزی می کند و آنطور که باید به نمایندگان این رشته ورزشی توجه نمی کند.

وی افزود: برای راهیابی شهسواری به بازی های المپیک زمان و هزینه های زیادی صرف شده و سطح فنی این بازیکن نیز نسبت به گذشته تغییرمحسوسی داشته است.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ زنان کشورمان تصریح کرد: درطول مدتی که مسوولیت هدایت این بازیکن را برعهده داشتم به خوبی با نقاط ضعف و قوت وی آشنا شده و درصدد برطرف کردن مشکلات و تقویت نقاط قوت او هستم.

وی با گلایه از مسوولان فدراسیون پینگ پنگ افزود: من اکنون تنها ازطریق ارسال برنامه های بدنسازی و تاکتیکی هدایت شهسواری را برعهده دارم که روشی منسوخ شده است.

به گفته وی بهترین روش تمرین بازیکنان زیر نظر گرفتن مستقیم آنان است که در دنیا هم به آن می پردازند،اما ما دراین روزهای حساسی که پیش رو داریم، هنوز بر باورهای غلط تکیه داریم.

لیموچی درادامه از برنامه های آینده فدراسیون برای تیم ملی زنان اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: هنوز نمی دانم که آیا همچنان سرمربی شهسواری در المپیک ۲۰۱۲ لندن هستم یا خیر؟.با این حال تا لحظه ای که در این مسوولیت باشم با تمام وجود کار می کنم.

‘نداشهسواری’نخستین بانوی پینگ پنگ باز کشورمان است که درمسابقه های گزینشی بازی های المپیک در منطقه غرب آسیا به این بازی ها راه یافت.

۹۱۴۴**۱۵۹۰**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۱۶۴۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.