لینکدین سوءاستفاده از ایمیل کاربرانش را رد کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیران شبکه اجتماعی تخصصی لینکد این هرگونه سوءاستفاده از حساب‌های ایمیل کاربران خود برای دسترسی به اطلاعات شخصی آنها و همین طور تبلیغات را رد کردند.
 
 
به گزارش فارس به نقل از پی سی ورلد، تعدادی از کاربران LinkedIn با تقدیم شکایتی به دادگاه مدعی شده بودند این شرکت با بررسی حساب‌های ایمیل کاربرانش و سوءاستفاده از فهرست تماس ذخیره شده در آنها برای کاربران هرزنامه‌های تبلیغاتی ارسال می‌کند و از این طریق درآمد قابل توجهی به جیب زده است.
 
چهار کاربری که این شکایت را به دادگاه ارائه کرده‌اند می‌گویند حساب‌های ایمیل آنها هک و آدرس‌های کاربران مختلف از آنها سرقت شده است. در مقابل مدیرانLinkedIn می‌گویند به هیچ وجه بدون رضایت کاربران به حساب‌های ایمیل آنها دسترسی نخواهند داشت و چنین ادعایی بی‌اساس است. قرار است رسیدگی به این موضوع در دادگاه کماکان ادامه یابد.
 
آنچه که سبب عصبانیت کاربران LinkedIn شده این است که این شرکت با توجه به تنظیمات این پایگاه اینترنتی می‌تواند به کلمات عبور ایمیل های اشخاص مختلف دسترسی داشته باشد و همین مساله را دستمایه سوءاستفاده های بعدی قرار داده است. کاربران از این بیم دارند که LinkedIn از همین طریق و بی سروصدا حجم انبوهی از اطلاعات شخصی کاربران را نیز جمع آوری کرده باشد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.