لیوانی با محافظ خورشیدی +عکس

۰۷خردادماه،

نگه داشتن یک لیوان آب خنک برای مدت بیش از سی دقیقه کار مشکلی است چرا که هوای اطراف آن به شدت دمای آب را پایین می آورند اما بالیوان های تازه این مدت به یک روز هم افزایش یافته است.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، برای شما هم حتما اتفاق افتاده است که یک لیوان آب خنک یا چای داغ بریزید و آن را روی میز بگذارید تا بنوشید اما به خاطر مشغله های کاری فراموش کرده باشید. سپس مجبور می شوید آن لیوان به طور کامل دور بریزید.

“فن وو” طراح چینی به تازگی با ایده ای جالب آمده است و لیوان هایی را اختراع کرده است که دیگر دست به دمای مایع داخل آن نمی زند. این لیوان ها با دیواره های ضد اشعه خورشید پر شده اند که می تواند گرنا را به خود جذب کند.

این دیواره ها می توانند اشعه های خورشید را به خود گرفته و گرما را در خودش حفظ می کند. این سبب میشود تا دمای داخل لیوان  بدون تغییر باقی بماند سپس شما هر زمان که دوست داشته باشید می توانید آب داخل آن را بنوشید.

این لیوان ها ایده ای بسیار جالب می باشند که در صورت گسترش می توانند در وسایل دیگر نیز به کار گرفته شوند. البته این سبب می گردد تا روزانه میزان بسیاری از هدر رفتن آب نیز کاهش پیدا کند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.