لیگهای کاراته بانوان به خط پایان رسید

۱۲ام بهمن ،

لیگهای جوانه، آینده سازان، برتر و سوپر لیگ کاراته بانوان پنجشنبه ۱۲ بهمن در کبکانیان تهران به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: قرار است لیگهای کاراته بانوان پس از ۶ ماه فعالیت پنجشنبه ۱۲ بهمن خاتمه یابد و فینال این رقابتها با حضور تیمهای برتر هر لیگ برگزار می گردد.

گفتنی است: قرار است در بخش سوپر لیگ رقابت دیدنی میان دو تیم مدعی این لیگ یعنی دانشگاه آزاد اسلامی و تیم علمدار کربلا برگزار شود.

تیم دانشگاه امسال با ترکیب ملی پوشان کاراته بانوان پا به میدان گذاشت، عنوان قهرمانی را از ابتدای سوپر لیگ برای خود ثبت کرده.
اما دیگر تیم مدعی سوپر لیگ، تیمی نبود جز علمداری کربلای تازه نفس بر خلاف تصور مدعی دیگر این لیگ یعنی فولاد مبارکه سپاهان، توانست بسیار خوب و قدرتی ظاهر شود.

تیم فولاد امسال تنها با یک ملی پوش به میدان رفت و تماما از نیروهای بومی اصفهان بهره برد، این اتفاق ممکن است که تا یکی دو سال قهرمانی تیم فولاد را به همراه نداشته باشد ولی در طولانی مدت بومی گیری تیم سپاهان سبب تقویت این تیم و متقابلا قهرمانی مجددش خواهد شد.

اما به طور کلی بحث جدال میان دو تیم قدرتمند دانشگاه آزاد اسلامی و علمدار کربلا بحثی است که فردا در یک رقابت دیدنی جامه عمل وپوشد هر چند که تقریبا می توان پیش بینی کرد تیم دانشگاه با تجربه و پر ملی پوش فاتح این رقابت خواهد بود.

برنامه دیدارهای سوپر لیگ به ترتیب زیر اعلام شده: در مرحله اول تیم مروارید کردستان بدون امتیاز در برابر تیم نگین نمای ۳ امتیازی ایست، تیم کات شاهرود با ۱۲ امتیاز به مصاف صدر نشین می رود، و در پایان مرحله اول تیم کلوان گیلان ۱۵ امتیازی به دیدار تیم مدعی علمدار کربلا می رود.

در مرحله دوم رقابتهای سوپر لیگ: تیم کات شاهرود به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان می رود و پس از آن تیم کلوان گیلان با نگین نمای سمنان دیدار می کند، در حساسترین دیدارهای این پیکارها تیم علمدار کربلا که ۲۷ امتیاز را تا این مرحله برای خود بدست آورده در برابر صدرنشین یعنی دانشگاه آزاد اسلامی ۳۰ امتیازی صف آرایی می کند.

در بخش لیگ برتر نیز تیمهای علمدار کربلا و هیئت کاراته مرکزی به مصاف یکدیگر می روند و تیم مقاومت بسیج نیز با هیئت کاراته آذربایجان شرقی روبرو می گردد، که در نهایت برای فینال دو تیم برنده این رقابتها برای کسب عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی به میدان می روند.

لیگ آینده سازان هم به هیات کاراته آذربایجان شرقی مقابل تیم شیتوریو کوبه اوزاکا قرار می گیرد، مقاوت بسیج به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی می رود و در لیگ جوانه نیز تمیهای علمدار کربلا با باشگاه قاسمی دیدار می کند و تیم دانشگاه آزاد مقابل تیم مقاومت بسیج می ایستد تا تکلیف تیمهای اول تا سوم این لیگ هم مشخص شود.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.