لیگ بانوان سبکهای غیر کنترلی را دیرتر برگزار می کنیم

۲۸اردیبهشت،

 اشرف امینی نائب رئیس بانوان فدرایسون کاراته در ضمن با اشاره به فعالیت سبکهای غیر کنترلی و لیگ های این سبک به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سبکهای غیر کنترلی لیگشان دیرتر از سبکهای کنترلی تمام شد،‌بنابر این امسال لیگ سبکهای غیر کنترلی دیرتر از کنترلی ها آغاز می گردد.

 وی افزود: لیگهای  سبکهای غیر کنترلی مثل لیگ های کنترلی برگزار می گردد ولی قوانین و مقررات‌آنها و آیین نامه هایشان با سبکهای کنترلی متفاوت است.
 امینی در ادامه در خصوص زمان برگزاری رقابت های لیگ بانوان سبکهای غیر کنترلی گفت: تاریخ دقیقی برگزاری لیگ سبکهای غیر کنترلی هنوز مشخص نشده ولی تمام سعی خود را به کار می گیریم که زمانش را طوری طراحی کنیم تا بچه ها برای مسابقات برون مرزی از آمادگی لازم برخوردار شوند.
وی خاطر نشان کرد: در بخش غیر کنترلی کمیته ها تشکیل شده، از جمله کمیته مربیان، داوران، مسابقات و…. و تا حد بسیاری یکپارچه شده  ایم.
 استاژهای داوری را استارتش را با سبکها ی غیر کنترلی زدیم و به طور کلی هر برنامه ایی که برای سبکهای کنترلی داشته باشیم برای سبکهای غیر کنترلی هم داریم.

 وی درخاتمه اضافه کرد: شهریه های حضور در لیگ ها هنوز مشخص نشده بنابر این تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ سبکهای کنترلی و غیر کنترلی هنوز مشخص نیست و لی تلاش  می کنیم هزینه به گونه ایی نباشد که تیم هایی که انگیزه خوبی برای شرکت در لیگ دارند نا امید شوند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.