لیگ برتر دوچرخه سواری؛ نفرات برتر ۲۰۰ متر و چهار کیلومتر انفرادی مشخص شدند

به گزارش ایرنا، در این پیکارها که با شرکت ۵۹ دوچرخه سوار در قالب ۸ تیم برگزار شد دوچرخه سواران در مواد ۲۰۰ متر سرعت و چهار کیلومتر انفرادی به رقابت پرداختند .

در ماده ۲۰۰ متر سرعت محمود و محمد پراش از تیم پیشگامان یزد به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند و احمد اصغرپور از پیکان تهران سوم شد.

در ماده چهار کیلومتر انفرادی ، رضا حسینی از تیم پیشگامان یزد به مقام نخست دست یافت و بهنام آرین از تیم مقاومت همدان دوم شد و علی خادمی از مس کرمان در مکان سوم قرار گرفت .

در دومین مرحله این رقابت ها تیم های دانشگاه آزاد ، پیشگامان یزد ، مقاومت همدان ، پیکان تهران ، سازمان ترافیک ، تک اسپورت کرج ، صنعت مس کرمان و پتروشیمی تبریز حضور دارند.

در نخستین مرحله رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های کشور در مواد پیست که از ۲۴فروردین ماه به مدت ۲ روز با حضور ۸۰ رکابزن درقالب ۹ تیم باشگاهی در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، تیم پیشگامان کویریزد با ۱۱۸۰ امتیاز در مکان نخست جدول قرار دارد.

تیم دانشگاه آزاد با کسب ۱۱۳۳ امتیاز در مکان دوم جدول و تیم پتروشیمی تبریز با کسب ۹۹۱ امتیاز در مکان سوم جای گرفته است .

تیم های پیکان تهران با ۹۶۹ امتیاز ، صنعت مس کرمان با ۷۷۶ امتیاز، سازمان ترافیک تهران با ۷۱۰ امتیاز در مکانهای چهارم تا ششم قرار دارند .

ورزشی ** ۱۵۸۷ **۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۵۴۵۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.