لیگ جهانی والیبال با تغییرات عمده برگزار خواهد شد

۱۲م آذر ،

لیگ جهانی والیبال در این دوره با تغییرات اساسی و در شرایطی کاملا متفاوت با حضور ۱۸ تیم از سراسر دنیا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، و به نقل از پایگاه خبری دلوسپر،ت بیست و چهارمین دوره از رقابت های لیگ جهانی والیبال با حضور ۱۸ تیم و در شرایطی کاملا متفاوت نسبت به قبل برگزار شده و تیم های بیشتری شانس حضور در این رقابت ها را برای اولین بار خواهند داشت .

در این رقابت ها تیم ها در سه گروه A و B و C به مصاف هم رفته و تیم هایی که از رده بالاتری در رنکینگ جهانی برخوردار می باشند در گروه های A و B قرار گرفته و تیم هایی که در رده پایین تری می باشند در گروه C قرار می گیرند.

طبق قوانین تعریف شده تیم های حاضر در گروه های A و B که موفق به حضور در رده های بالای جدول رده بندی شده اند در پنج هفته به مصاف حریفان می روند که سه بازی را به صورت میزبان به صورت میهمان برگزار خواهند کرد.

طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده رقابت های بین قاره ای در تاریخ ۳۱ می (یازدهم خرداد) و رقابت های مربوط به فینال هم در تاریخ ۱۶ تا ۲۱ جولای (۲۶ تا ۳۱ تیر ماه) سال آینده برگزار می گردد.

در مرحله نهایی از این رقابت ها سه تا تیم برتر از دو گروه A و B و تیم اول گروه C به همراه تیم میزبان به مصاف هم می روند.

گفتنی است میزبان مرحله نهایی رقابت ها هنوز تعیین نشده و تیم های حاضر در گروه A و B به مدت دو سال در چهارچوب رقابت های لیگ جهانی حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است که ایران در گروه B و در کنار تیم های آلمان،صربستان،کوبا، روسیه و ایتالیا قرار دارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.