لیگ جودوی بانوان روی نوار برنامه‌ریزی

۱۱اردیبهشت،

image_gallery.jpg

مسئول برگزاری لیگ جودوی بانوان از برگزاری هفته‌ سوم این رقابت‌ها در ۲۶ اردیبهشت خبر داد تا این لیگ هم تقریبا برنامه‌ریزی منظمی داشته باشد.

میترا کفشدار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: طبق هماهنگی که در جریان برگزاری هفته‌ دوم مسابقات داشتیم، قرار شد هفته‌ سوم این رقابت‌ها ۲۶ اردیبهشت ماه در سالن افراسیابی تهران برگزار شود.

وی افزود: هفته‌ اول این رقابت‌ها اسفند ماه برگزار شد و هفته‌ دوم هم هفته‌ قبل برگزار شد. تمام تلاش ما این است که لیگ بانوان طبق برنامه برگزار شود تا این بخش هم بیشتر توانمندی خود را نشان دهد.

مسئول برگزاری لیگ جودوی بانوان با اشاره به این که تلاش می‌کند این لیگ تا پایان خرداد به اتمام برسد، گفت: هفته‌ چهارم و پایانی لیگ بانوان قرار است به میزبانی شهرداری خرم آباد در لرستان برگزار شود که طی یکی، دو روز آینده زمان دقیق برگزاری این هفته‌ هم مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ بانوان در این سه هفته‌ که سپری شده در سطح بسیار خوبی برگزار شد و ما را بسیار امیدوار کرد. هر چند طی این هفته‌ ها چند تیم مرخصی گرفتند و شرکت نکردند ، اما به طور کل مسابقات بسیار خوب بود.

کفشدار درمورد داوری‌های لیگ بانوان ، افزود: در این لیگ‌ها از بهترین داوران خودمان استفاده می‌کنیم تا هیچ مشکلی پیش نیاید که خدا را شکر تا به حال هم همه چیز در حد عالی بوده و هیچ موردی وجود نداشته است. داوری‌ها در حد مطلوب بوده است.

سومین دوره لیگ برتر جودوی بانوان در سال ۹۱ با حضور تیم‌های شرکت لبنیات سهند تبریز، هیات جودوی تهران، هیات جودوی البرز، باشگاه ۲۲ بهمن شهرداری خرم آباد، ثامن خراسان رضوی، منتخب همدان، در حال برگزاری است که تا پایان هفته‌ سوم تیم خرم آباد صدرنشین است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.