مأموریت ستاد انجام شد

۰۲خردادماه،

اعضای ائتلاف پیشرفت به دیدار آیات مهدوی‌‌کنی و یزدی می‌روند

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
دبیر ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان، مشروعیت، مقبولیت و کارآمدی را مبنای تصمیم این ائتلاف دانست و گفت: اعضای ائتلاف سه‌گانه جهت بهره‌گیری از آخرین ارشادها و پیشنهاد‌های روحانیت معزز، به‌زودی با آیات عظام مهدوی کنی و یزدی دیدار خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی دبیر ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اعلام فهرست نهایی کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری و تشکر از شورای نگهبان در خصوص بررسی صلاحیت نامزدها بر اساس قانون، اظهار داشت: با توجه به تأیید صلاحیت هر سه کاندیدای این ائتلاف و گزارش جناب آقای مظفر مبنی بر انجام مأموریت‌های محوله به ستاد ائتلاف، تصمیم نهایی ائتلاف سه‌گانه در جلسات مشترک اعضای اصلی اتخاذ خواهد شد.

وی با اشاره به مدیریت دلسوزانه و متعهدانه امور ستاد توسط حسین مظفر، از تلاش‌های وی و پانزده عضو ستاد ائتلاف تشکر کرده ادامه داد: آقای حسین مظفر و همکارانش کماکان در جهت اهداف ائتلاف و حمایت از کاندیدای منتخب فعال خواهند بود.

خاموشی در پایان تأکید‌ کرد: در مرحله تازه، هرگونه تصمیم ویا خبرها ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان توسط این‌جانب به رسانه‌ها اعلام می‌شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.