مأموریت پهپاد امریکایی برنامه هسته‌ای ایران نبود

۲۰م آذر ،

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه اطلاعات هواپیمای جاسوسی امریکایی RQ170 رمزگشایی شده و این هواپیما حتی یک مأموریت هسته‌ای هم در ایران نداشته است.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده در همایش روز پیروزی به مناسبت سالروز به دام افتادن پهپاد امریکایی RQ170 افزود: قبل از انتخابات امریکا، صهیونیستها امریکاییها را تحت فشار قرار دادند تا با برنامه هسته‌ای ایران مقابله کند و امریکاییها هم ادعا کردند مأموریت RQ170 برنامه هسته‌ای ایران است.
وی با اشاره به اینکه در حملات هواپیماهای بدون سرنشین نیروهای امریکایی به مراسم جشن عروسی در افغانستان و پاکستان مقامات این کشورها فقط خواستار عذرخواهی مقامات امریکایی بودند گفت: زمانی که پهپاد امریکایی را به دام انداختیم امریکاییها در موضع ضعف می گفتند چرا این هواپیما را که در آبهای آزاد بود و مسلح هم نبود ساقط کردید.
وی وضع امروز ایران را مشابه با بدر و خیبر دانست و افزود: امروز برای اینکه غرب یک کشور را ساقط کند مانند عراق، افغانستان و سوریه تروریستها را اعزام می کند اما نظام ما چنان اقتداری دارد که اجازه ناامن کردن و نفوذ را به آنها نمی دهد.

دربرابر تهدیدها واکسینه شده‌ایم

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: از ابتدای انقلاب، دشمن تلاشهای بسیاری برای تضعیف انقلاب انجام داد، اما ما امروز توانمند هستیم و در برابر همه تهدیدها واکسینه شده‌ایم.

سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده با اشاره به اینکه اقتصاد آخرین حربه دشمن علیه انقلاب اسلامی است، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم، بسیجیان و نظامیان به پیروزی رسیدیم و امروز هم نوبت صنعتگران، کشاورزان، بانکداران و نخبگان است که وارد عرصه شوند.
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر خوب عمل کنیم می‌توان تهدیدهای اقتصادی را به فرصت تبدیل کرد.
وی با اشاره به اینکه در جنگ شش روزه اعراب و رژیم صهیونیستی، یازده کشور عرب نتوانستند با آن همه امکانات نظامی با این رژیم اشغالگر مقابله کنند افزود: یک عده رزمنده فلسطینی توانستند در جنگ هشت روزه غزه بر رژیم صهیونیستی غلبه و حملات آن را دفع کنند.
حاجی‌زاده گفت: آنچه سبب شکست رژیم صهیونیستی شد فرهنگ عاشورایی است که درس مقاومت به فرزندان فلسطینی آموخته است.
وی افزود: کشورهای غربی بیشتر از برنامه هسته‌ای ایران، نگران صدور انقلاب و فرهنگ عاشورایی به دیگر ملتها می باشند.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.