مؤتلفه کاندیدای مستقل معرفی می‌کند

جام جم آنلاین: دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: موتلفه اسلامی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها طبق مصوبه شورای مرکزی به دنبال نامزد مستقل است اما هنوز راجع به نامزد حزب موتلفه اسلامی در این انتخابات تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی این حزب، محمد نبی حبیبی که در اجلاس دبیران استانهای حزب مؤتلفه اسلامی در بیت امام خمینی(ره) در قم سخن می گفت، با تأکید بر این که تئوری محوریت جامعتین برای وحدت اصولگرایان از محصولات مؤتلفه اسلامی بود اظهار داشت: نقاط ضعف و قوت در انتخابات اخیر را باید با هم بررسی کرد و تنها آسیب شناسی کافی نیست، بلکه ارزیابی عملکرد بسیار مهم است.

حبیبی تصریح کرد: حزب مؤتلفه اسلامی به مانند انقلاب اسلامی ماندنی است و ما با قدرت راه خود را ادامه می دهیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری افزود: نامزد حزب موتلفه اسلامی برای شرکت در انتخابات برنامه مدون برای اداره کشور خواهد داشت. حزب موتلفه اسلامی به صورت جدی وارد انتخابات ریاست جمهوری و شوراها می شود و همه نیروهای خود را بسیج می کنیم.

اسد الله بادامچیان قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی نیز در این اجلاس گفت: انجام وظیفه و تکلیف را باید آسیب شناسی کرد.

وی افزود:حزب مؤتلفه اسلامی در هر برهه‌ای از زمان در آهنگ ولایت عمل کرده و وظیفه خود را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری انجام می دهد و باید آسیب شناسی کرد که در انجام تکلیف الهی چه نوع عملکردی داشته‌ایم.

بادامچیان با تأکید بر وظیفه یابی گفت: حزب مؤتلفه اسلامی در کنار جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به وظایف خود عمل کرد و ارزیابی ما از انتخابات مجلس این است که در خدمت ولایت و روحانیت عمل کردیم.

وی ادامه داد: مؤتلفه اسلامی هیچگاه برای کسب قدرت عمل نکرده بلکه تنها به انجام وظیفه خود در خط ولایت، روحانیت و وفقاهت اندیشیده و عمل کرده و رمز پایداری و صداقت اش را در عمل نشان داده است.

 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.