ماتادرپستی بازی می‌کندکه بازیکنان زیادی داریم

ویسنته دل‌بوسکه تاکید کرد که بهترین بازیکنان در دسترس را برای تیم انتخاب کرده است حتی اگر به این معنا باشد که ستاره‌های مشهوری از تیمش حذف شده باشند.

به گزارش فارس،خوان ماتا از چلسی، فرناندو یورنته از اتلتیک بیلبائو نیز در میان کسانی بوده‌اند که از حضور در فهرست ۲۳ نفره تیم ملی برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۴ محروم شده‌اند.

سرمربی ۶۱ ساله ماتادورها در این باره گفت: ۲۳ بازیکن داریم که برای ۲ بازی بسیار زیاد است اما باید هر اتفاقی را در نظر بگیریم. اینجا نیستم تا دل مردم را راضی کنیم بلکه باید بهترین تیم را به زمین مسابقه بفرستیم.

وی در خصوص غیبت ماتا توضیح داد: به دلیل رقابت برای جایگاه در تیم این اتفاق افتاده است. ماتا در حوزه‌ای بازی می‌کند که بازیکنان زیادی در آن پست داریم. نمی‌توانم به دلیل دیگری فکر کنم. او در لیگ برتر بسیار عالی بازی می‌کند.

سرمربی پیشین رئال مادرید سپس خوشحالی خود را از بازگشت داوید ویا عنوان کرد و گفت: فکر می‌کنم که ویا از دعوت شدن به تیم خوشحال است اما من مطمئنم که او زمان بازی بیشتری را در تیم ملی و باشگاهش تقاضا خواهد کرد. آنچه مهم است این است که او بهبود یافته و حالش خوب است. ویا آسیب دیدگی طولانی مدتی را پشت سر گذاشته است.

دل بوسکه خاطرنشان کرد: علاوه بر این او گلزن است و مشهورترین مهاجمی است که ما در اختیار داریم. ما باید حواسمان جمع باشد که اشتباه نکنیم. تیم بلاروس گروهی از بازیکنان جوان با استعداد از تیم زیر ۲۱ سال است که با چند بازیکن با تجربه ترکیب شده‌‌‌اند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.