ماتراتزی خطاب iبه مورینیو : لعنت iبه تو،‌مرا با بنیتز تنها می گذاری!

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

ماتراتزی خطاب iبه مورینیو : لعنت iبه تو،‌مرا با بنیتز تنها می گذاری!

همان طور که انتظار می رفت شرایط با بنیتز اصلا iبه خوبی پیش نرفت او تلاش کرد تصویر ذهنی بازیکنان را از فوتبالی که با مورینیو یاد گرفته بودند پاک کند.

به گزارش فوتبال آنلاین در یک مصاحبه ی بسیار قابل توجه و شنیدنی، مارکو ماترازی از دوران گذشته ی اینتر و رابطه ی او با مورینیو، وقتی که در اینتر بود می گوید.

ماترازی می گوید: «مورینیو برای من شماره ۱ بود. راز موفقیت او این بود که iبه هر بازیکن این احساس را القا می کرد که او قسمتی از بدنه ی تیم است ، وقتی که با هم در اینتر بودیم او برای اولین بار خبر رفتنش را iبه من داد و من در جواب iبه او گفتم : خدا لعنتت کنه ، می خواهی مرا با بنیتز تنها بگذاری؟

وی ادامه می دهد:من می دانستم که اگر او برود ما دیگر تیم سابق نخواهیم شد.

ماترازی کلمات خشنی را برای توصیف کردن دورانش با بنیتز انتخاب کرد :همان طور که انتظار می رفت شرایط با بنیتز اصلا iبه خوبی پیش نرفت او تلاش کرد تصویر ذهنی بازیکنان را از فوتبالی که با مورینیو یاد گرفته بودند پاک کند و روش خودش را iبه آنها دیکته کند که خوب مطمئنا موفق هم نبود.

زمانی که از ماترازی خواستند که نام iبهترین بازیکن های دوران خودش را نام ببرد و بازیکنانی که از نظر او iبهترین بودند و او در زمین بازی با آنها برخورد داشته را مشخص کنند در کمال تعجب نام زین الدین زیدان در این لیست دیده می شد .

او گفت : جولیو سزار ، مایکون ، کاناوارو ،‌ چیوو و خودم در پست دفاع ، گتوز ، استانکویچ و دنیل دروسی در پست میانی زمین و در خط حمله کاسانو و اتوو و زیدان iبهترین های دوران من بودند.

زیدان را انتخاب کردم زیرا او در قلب من جا دارد. او مرا iبه افتخار بردن جام جهانی رساند. من در مورد ضربه ای که او iبه من زد اصلا فکر نمی کنم و ناراحت نیستم. اما جدا از شوخی من همیشه دوست داشتم تا با او بازی کنم از نظر من او همیشه در میان ۵ فوتبالیست برتر دنیا باقی می ماند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.