«ماتریکس»، «مرد تای چی» را کارگردانی می‌کند+ آخرین عکس‌ها

۳۱اردیبهشت،

به گزارش سینما پرس، پس از ماه‌ها فیلمبرداری فیلم سینمایی «مرد تای چی» (Man of Tai Chi) در چین، سرانجام مسئولان سازنده این فیلم اکشن اولین عکس پشت صحنه این پروژه را منتشر کردند.

کیانا ریوز؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «ماتریکس» (The Matrix)، «سرعت» (Speed) و «وکیل مدافع شیطان» (The Devil’s Advocate) در اولین تجربه کارگردانی خود ساخت «مرد تای چی» را برعهده دارد. ریوز علاوه بر کارگردانی در نقش منفی این فیلم سینمایی نیز بازی می‌کند.

مرد تای چی

علاوه بر ریوز، کارن موک و تیگر هو چن در فیلم سینمایی «مرد تای چی» ایفای نقش کرده‌اند و این فیلم اکشن که داستان آن در پکن اتفاق می‌افتد ماجرای مرد رزمی‌کار جوانی را روایت می‌کند که هنرهای رزمی‌اش او را در مقام آزمایش و فداکاری قرار می‌دهد.

ریوز ۴۸ ساله پیش از این برای بازی در سه گانه «ماتریکس» مجبور به فراگیری هنرهای رزمی شده بود. همچنین ین وو پینگ؛ فیلمبردار افسانه‌ای آثار رزمی فیلمبرداری فیلم سینمایی «مرد تا چی» را برعهده دارد. پینگ اظهار کرده است که صحنه‌های رزمی که در «مرد تا چی» وجود دارد تا به امروز در هیچ فیلم دیگری دیده نشده است.

استودیو فیلمسازی «یونیورسال پیکچرز» حق امتیاز اکران فیلم سینمایی «مرد تای چی» در سینماهای آمریکای شمالی را خریداری کرده است و «چاینا فیلم گروپ»، «واندا مدیا»، «ویلیج رودشو» و «یونیورسال» نیز تهیه‌کنندگان این پروژه می باشند.

مرد تای چی

مسئولان سازنده فیلم سینمایی «مرد تای چی» هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم سینمایی را منتشر نکرده‌اند.

انتهای پیام/م/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.