ماتیوس: بوندس‌لیگا در صدر فوتبال اروپا است

۱۴اردیبهشت،

در شرایطی که این روزها حرف و سخن زیادی در مورد درخشش تیم‌های بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند به خاطر راهیابی به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۴ خرداد در ورزشگاه ومبلی لندن) به گوش می‌رسد، کارشناسان همچنان نظرات متفاوتی در این باره بیان می کنند.

لوتهار ماتیوس کاپیتان تیم آلمان در جام جهانی ۱۹۹۰ به همین منظور برداشت خود را در گفت‌وگو با روزنامه آبندسایتونگ مونیخ بیان کرد.

وی اظهار داشت:‌ با راهیابی بایرن و دورتموند مشخص شد بوندس‌لیگا در صدر فوتبال اروپا قرار گرفته است. همه دیدند این دو تیم قدم به قدم در اوج‌گیری و رسیدن به بازی فینال گام برداشتند. آنها اول ایتالیایی‌ها، بعد انگلیسی‌ها و سرانجام اسپانیایی‌ها را از جام بیرون کردند.

وی تصریح کرد: ما همه این قدرت‌ها را از اریکه قدرت خارج کردیم.

به گزارش فارس، به اعتقاد این ستاره پیشین در دیدار پایانی شانس بیشتر موفقیت از آن بایرن مونیخ است. ماتیوس در این مورد عنوان کرد: بایرنی‌ها مقابل یوونتوس و بارسلونا زیبا‌تر از بورسیا دورتموند مقابل مالاگا و رئال مادرید ظاهر شدند. ضمن آنکه بایرنی‌ها بازی گسترده‌تری دارند و کادرشان غنی‌تر از دورتموند است.

ماتیوس همچنین اظهار داشت: اگر بایرنی‌ها در بازی نهایی مقابل دورتموند ببازند،‌ آن‌وقت برای سومین مرتبه در ۴ سال قبل در فینال این جام ناکام می‌شوند. در اینصورت حتی قهرمانی بوندس‌لیگا و فتح احتمالی جام حذفی نیز غم آنها را تسکین نخواهد داد.

ماتیوس در مجموع ۱۴ سال برای مونیخی‌ها بازی کرد. او همراه با باوارایی‌ها هفت مقام قهرمانی را کسب کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.