ماتیس دستیار اول کاسمیرو شد

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمرینات تیم صبح و بعدازظهر زیر نظر آلفردو کاسمیرو انجام می‌شود، این مربی پرتغالی توانسته از لحاظ روحی روانی بازیکنان را به مرز آمادگی برساند.

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ماتیس مربی جدید تیم امروز وارد آبادان شد و قرار است به عنوان دستیار اول در کنار کاسمیر سرمربی تیم به فعالیت بپردازد.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: آلفردو کاسمیر سرمربی صنعت نفت آبادان از مسئولان تیم خواسته که در هر سه پست دفاع، هافبک و حمله بازیکن جذب کنند، بر این اساس قرار است بعد از مذاکره با چند بازیکن مورد نظر کاسمیرو با آنها در نیم فصل قرار داد ببندیم.

وی درمورد اشکالات وارد بر ورزشگاه تختی آبادان گفت: ورزشگاه تختی آبادان از لحاظ نور و نداشتن صندلی مشکلاتی دارد که مسئولان تیم یک شرکت نوسازی ورزشگاه ها قرارداد منعقد کردند تا تجهیزات ورزشگاه را بازسازی و تکمیل کنند.

غفاری درباره بازی تیم مقابل داماش گیلان در آستانه هفته دوازدهم لیگ برترگفت: بازیکنان زیرنظر کاسمیرو روی نقاط ضعف داماش گیلان تمرین کردند و به آمادگی کامل برای این بازی دست یافتند. امیدواریم بازیکنان با تمام توانشان مقابل داماش بازی کنند و نخستین بردشان را همراه با کاسمیرو بدست آورند.

وی درباره قراردادهای بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان گفت: مسئولان ۵۰ درصد از مطالبات گذشته بازیکنان را پرداخت کردند و قرار است در روزهای آینده هم چند درصد از مبالغ قرارداد جدیدشان را بپردازند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.