ماجدی:عصبانیت من برای دفاع ازحق استقلال بود

۱۶م اسفند ،

میرشاد ماجدی در مورد اینکه گفته می شود روز قبل در جلسه هماهنگی بازی با تراکتورسازی عصبانی شده اظهار داشت: عصبانیت من به خاطر دفاع از حقوق باشگاه استقلال بود. به من می گفتند که تاج گفته حضور هواداران دو تیم باید نصف، نصف باشد در صورتی که تاج هیچ وقت چنین صحبتی را مطرح نکرده بود.

به گزارش فارس،وی افزود: در نهایت هم قرار شد جایگاه های ۳۱، ۳۲، ۳۳، ۳۴ و ۳۵ به هواداران تراکتورسازی اختصاص پیدا کند. این تصمیم هم صورتجلسه شد و اگر امروز اتفاق دیگری رخ دهد خود مسئولان باید پاسخگو باشند.

ماجدی تاکید کرد: به عنوان سرپرست استقلال وظیفه حقوقی ام ایجاب می کرد تا از حق باشگاه دفاع کنم. امروز صبح هم به ورزشگاه سر زدم و دیدم خوشبختانه هواداران عزیز تراکتورسازی با مساعدت یگان ویژه در همان جایگاه های تعیین شده مستقر شده اند.

وی در مورد اینکه هم اینک حضور هواداران تراکتورسازی بیشتر از استقلال است، گفت: از قبل اعلام شده بود درهای ورزشگاه ساعت ۱۲ باز می شود و به همین دلیل استقلالی ها می آیند. ما می خواهیم سعی کنیم در بازی امروز برنده باشیم اما هواداران تراکتورسازی هم افتخار ما می باشند اما در نهایت باید بگویم که همه ما برای ایران اسلامی تلاش می کنیم و زنده باد وطن.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.