ماجدی:مذاکره‌ای با ویسی و جلالی نداشته‌ایم

۱۶م دیماه ،

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد گزینه‌هایی که برای سرمربیگری تیم جوانان در برخی رسانه‌ها مطرح شده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مطالبی که در خصوص مذاکره ما با مربیانی مانند عبدالله ویسی و مجید جلالی برای هدایت تیم جوانان مطرح شده، صحیح نیست زیرا هنوز گزینه‌ای را مدنظر نگرفته‌ایم که بخواهیم با آن فرد مذاکره کنیم.

وی اضافه کرد: من به تازگی کار خود را در کمیته جوانان آغاز کرده‌ام و هنوز در حال مطالعه شرایط این کمیته هستم تا ابتدا کارهای روزمره کمیته به روال طبیعی خود برگردد، پس از آن قصد داریم کار گروهی را برای رسیدگی به امور کمیته و از جمله انتخاب سرمربی تشکیل دهیم. فکر می‌کنم حداقل ۴ تا ۶ هفته برای انتخاب سرمربی تیم جوانان زمان نیاز داریم.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در حال حاضر اولویت اول‌مان رسیدگی به امور تیم‌های نونهالان و نوجوانان است زیرا تیم نوجوانان در تورنمنت روسیه حضور دارد و یکشنبه در اولین بازی خود به مصاف تیم نوجوانان قزاقستان خواهد رفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تیم فوتبال نوجوانان (زیر ۱۷ سال) کشورمان برای حضور در رقابتهای جام جهانی که در نوامبر ۲۰۲۲ در امارات برگزار می‌شود، باید تدارک خوبی ببیند.

ماجدی در پایان گفت: تیم نونهالان نیز اردیبهشت سال میزبان رقابتهای مقدماتی قهرمانی زیر ۱۴ سال آسیا است که در حال حاضر با عباس چمنیان، رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی، هماهنگیهای لازم را برای میزبانی این رقابتها در مشهد انجام داده‌ایم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.