ماجدی: رحمتی و نکونام آشتی کردند

۱۱اردیبهشت،

میرشاد ماجدی در مورد جریمه مهدی رحمتی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اینکه کمیته انضباطی جریمه مالی می کند بحثی نیست ولی بعد اینکه رحمتی را از تیم ملی کنار گذاشتند که این خواسته کی‌روش بود نباید دیگر این بازیکن را تحت فشار بگذاریم. آن هم در شرایطی که استقلال در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار دارد و در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله اول صعود کرده ایم.

به گزارش فارس، وی افزود: این بازیکن و امثال او نیاز به حمایت دارند. رحمتی همان بازیکنی است که بارها دروازه این تیم ملی و استقلال را نجات داده است. این مدل رفتار کم لطفی به رحمتی است. درست است که او مصاحبه ای انجام داده و تندروی کرده اما اینکه بلافاصله او را جریمه کنیم دور از انصاف است. ما باید بازیکنانی را افتخارآفرینی کرده اند حمایت کنیم. اکنون طوری برخورد می کنیم که انگار در این فوتبال کاره‌ای نبوده است. این روش دستمزد شایسته ای به زحمات رحمتی نیست.

ماجدی در ارتباط با آشتی جواد نکونام و رحمتی در امارات عنوان کرد: بله این اتفاق رخ داده است. این بحث ها داخل خانوادگی است. دو برادر هم ممکن است با هم به اختلاف بخورند. این اختلافات نباید به بیرون درز پیدا می کرد و برای برطرف شدن آن به زمان نیاز است. خوشحالیم که این اتفاق خوب رخ داد. در هر صورت ما هنوز هم معتقدیم که فدراسیون می توانست رای علیه رحمتی را بعد از بازی های لیگ اعلام کند. بحث ۳ میلیون تومان نیست. این کارها بازیکنان را آزرده خاطر می کند.

سرپرست آبی پوشان در ارتباط با اینکه گفته می شود فرهاد مجیدی برای بازی با الشباب نمی خواهد به امارات برود، گفت: چنین چیزی نیست. فرهاد اتفاقا وقتی متوجه شد باید با الشباب بازی کنیم می گفت خوب است که به امارات می رویم. این خبر از شایعه خنده دارتر است. دیروز بعد از تمرین من با او دقایقی هم صحبت کردم.

سرپرست کمیته جوانان در ادامه گفت و گو با فارس در خصوص صعود تیم ملی نونهالان به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ما برای تشکیل این تیم زمان خیلی کوتاهی داشتیم اما با تلاش قنبرپور که به این تیم سر می زد و صالح سایر اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل دادیم. من وقتی دیدم وحید طالب لو تیم ندارد و در کلاس مربیگری هم شرکت کرده خواهش کردم که کنار این تیم باشد و انصافا هم کمک زیادی به تیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با اعضای کادرفنی این تیم قرارداد امضا شده، گفت: بله قرارداد این نفرات بسته شده است.

ماجدی در پایان در مورد دیدار پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی اظهار داشت: ما هم خیلی علاقه به پرسپولیسی ها داریم و امیدواریم که آنها نتایج خوبی بگیرند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.