ماجدی: با تقوی و ویسی مذاکره ای نداشتیم / انتخاب سرمربی جوانان زمان بر است

۲۴ام بهمن ،

سرپرست کمیته جوانان در خصوص تقوی و ویسی، گزینه های مد نظر سرمربیگری تیم ملی جوانان گفت: با این اشخاص مذاکره ای نداشتیم در حال حاضر در مرحله ارزیابی گزینه های سرمربیگری هستم.

میرشاد ماجدی سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من می خواهم با آسایش و آرامش سرمربی تیم ملی جوانان را انتخاب کنم به همین خاطر انتخاب فرد اصلح برای سرمربیگری جوانان ۱۰ روز زمان می برد.

ماجدی دربارهٔ ملاک های انتخاب سرمربی جوانان گفت: اولویت اولم برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان است که اکثر اهالی فوتبال اعم از کارشناسان و اصحاب رسانه وی را قبول داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: سوابق کاری، مربیگری در رده های مختلف تیم ملی، آشنایی با سطوح پایه اولویت های بعدی ام برای انتخاب  سرمربی تیم ملی جوانان است.
 
ماجدی اظهار داشت: مسئولان  فوتبال باید این اجازه را به من بدهند که با آرامش  کامل سرمربی جوانان را انتخاب کنیم. بهتر است مثل سال های قبل  کیفیت را فدای کمیت نکنیم. من قصد دارم تصمیم درست بگیرم و آن مربی که توانایی کار کردن با جوانان را دارد انتخاب کنم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: نکته جالب توجه این است که در پایان نامه ام در مقطع کارشناسی ارشد نگرش مربیان نسبت به مربیان تیم ملی در رده های مختلف بود که خوشبختانه با بالاترین نمره قبول شدم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.