ماجدی: چیزی که عوض دارد گله ندارد/استقلال اسیر تبلیغات روانی تراکتور نمی شود

۱۳م اسفند ،

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: براساس قانون ۱۰ درصد ورزشگاه آزادی را به هواداران تراکتورسازی اختصاص می دهیم. پیشنهاد تراکتورسازی مورد قبول باشگاه استقلال نیست.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم تراکتورسازی در بازی رفت فقط ۱۰ درصد به تماشاگران استقلالی داد.
آنها نباید از ما انتظار داشته باشند که ۵۰ درصد ورزشگاه آزادی را در اختیارشان بگذاریم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: به طور حتم اختصاص ۱۰ درصد ورزشگاه به هواداران حریفمان قانونی است و ما خلاف قانون عمل نمی کنیم.

وی بیان کرد: مطرح کردن اختصاص  ۵۰ درصد ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتور یک نوع تبلیغات باشگاه تراکتورسازی است تا از لحاظ روحی و روانی مشکلاتی را برای استقلال به وجود آورد.

ماجدی عنوان کرد: باشگاه استقلال حرفه ای است و اسیر شعارهای مدیر عامل تراکتورسازی نمی شود از هواداران استقلال خواهش می کنم که به ورزشگاه آزادی بیایند و آنجا را سراسر به رنگ آبی در آورند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال دربارهٔ بازی با تراکتورسازی گفت:‌ این بازی برای تیم ما سه امتیاز دارد و حساسیت بسیاری ندارد.

وی دربارهٔ اعتراض صبایی ها به داور مسابقه گفت:‌ تیم ما مظلوم واقع شده است. بعضی از مدیر عاملان و سرپرستان جو نامناسبی برای استقلال راه انداختند. کارشناسان داوری اذعان کردند که داور پنالتی ضعیفی به نفع استقلال گرفته است اما باید بگویم که یداله جهانبازی داور مسابقه قضاوت خوبی انجام داد.

ماجدی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هواداران روز جمعه برای تشویق تیمشان به ورزشگاه آزادی بیایند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.