ماجدی کنایه جباری به مجیدی را تایید کرد

۲۱فروردین۱۳،

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: صحبت‌های جباری را تایید می‌کنم که در استقلال تنها یک نفر بازی نمی‌کند.

به گزارش ممتازنیوز، میرشاد ماجدی در گفت‎‌وگو با تسنیم دربارهٔ شکست یک بر صفر استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که سه‌شنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار شد، اظهار داشت: دیروز غروب استقلال بود. نتوانستیم آن شادابی و پتانسیلی که در بازی با الهلال در ریاض نشان دادیم را مقابل تماشاگران‌مان نمایش دهیم. شکست دیروز بسیار ناراحت کننده بود اما این آخر کار نیست و زندگی همچنان برای استقلال ادامه دارد. دیدار بعدی ما با الریان قطر در تهران است و اگر الریان را شکست دهیم با ۱۰ امتیاز به دور بعدی رقابت‌ها صعود خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در غم این بازی باشیم در دیدارهای حساس آینده مقابل گهر و سپاهان نتیجه نخواهیم گرفت، افزود: از اشتباهاتی که داشتیم نباید چشم‌پوشی کنیم. در خط حمله و ایجاد موقعیت مشکل داشتیم که نباید این موضوع را فراموش کنیم. نمی‌خواهم برای شکست دیروز دنبال توجیه باشم اما فاصله مسابقات کم است و کمی به بازیکنان فشار آورده است.

سرپرست استقلال با اشاره به صحبت‌های مجتبی جباری پس از دیدار با الهلال عنوان کرد: فرهاد مجیدی یکی از بازیکنان خوب و ستاره استقلال است ولی هواداران اگر می‌خواهند یک نفر خاص را تشویق کنند به ضرر بازیکنان دیگر است. هواداران ما در این دیدار زحمت بسیاری کشیدند و به ورزشگاه آمدند اما با وجود تاکید فراوان مبنی عدم پرتاپ اشیا به داخل زمین باز هم شاهد این کار بودیم. مطمئنا با این کار روحیه بازیکنان خدشه‌دار می‌شود و در نهایت استقلال ضرر خواهد کرد.

ماجدی بار دیگر با اشاره به صحبت‌های جباری و با انتقاد از هواداران استقلال گفت: صحبت‌های جباری را تایید می‌کنم که در استقلال تنها یک نفر بازی نمی‌کند. هواداران باید درک کنند که بازیکنان در شرایطی می باشند که در این مقطع از فصل باید از آنها حمایت شود تا بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشند. سعی می‌کنیم در دیدارهای دیگر جبران کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم. استقلال موقعیتی از دست نداده و در صدر گروه خود قرار دارد و اگر هواداران و رسانه‌ها از این تیم حمایت کنند به دور بعد صعود خواهد کرد.

جواد نکونام و آرش برهانی پیش از سوت پایان بازی دیروز ورزشگاه را ترک کردند تا این شایعه به وجود بیاید که این ۲ بازیکن از تعویض‌شان ناراحت می باشند. سرپرست استقلال در این خصوص به تسنیم گفت: جواد و آرش چون بین ۲ نیمه دوش گرفته بودند، برای اینکه سرما نخورند نیمه دوم روی نیمکت ننشستند. ما به اندازه کافی در این شرایط که مسابقات فشرده است مصدوم داده‌ایم و هنوز هم بازیکنان آسیب‌دیده داریم و نباید سرماخوردگی هم به آنها اضافه شود. ضمن اینکه به بازیکنان اجازه دادیم که در پایان بازی با خودروهای خود ورزشگاه را ترک کنند و اجباری نیست که حتما با اتوبوس خارج شوند.

وی اضافه کرد: از طرفی چون کنفرانس مربیان و مصاحبه‌های بازیکنان ممکن است زمان بسیاری ببرد، اجازه دادیم این ۲ بازیکن زودتر ورزشگاه را ترک کنند. اینکه بگویند نکونام نخواسته با امیر قلعه‌نویی روبرو شود، جزو مسائل حاشیه‌ای است که می‌خواهند برای تیم به وجود آورند.

سرپرست استقلال در پایان دربارهٔ شایعه مذاکره استقلال با محمدقاضی مهاجم پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: در جریان نقل‌وانتقالات نیستم و شخص دیگری مسئول نقل‌وانتقالات است. نمی‌دانم با چه بازیکنانی صحبت کرده‌اند اما بعید بدانم با بازیکنی که با باشگاهش قرارداد دارد، مذاکره‌ای شده باشد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.