ماجراهای «تهران، پلاک یک» از امشب پخش می‌شود

پخش سریال «تهران، پلاک یک» ساخته مهدی مظلومی امشب ۱۴ بهمن ماه از شبکه تهران آغاز می‌شود.

 به گزارش هنرآنلاین ، تصویربرداری این سریال به تهیه‌کنندگی فرهاد فرج نظام در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به پایان رسیده و در حال حاضر در مرحله تدوین و صداگذاری است.

این سریال روزهای زوج ساعت ۱۹ و تکرار آن روزهای فرد ساعت ۲۳ پخش می‌شود. تیتراژ این سریال را نیز بهنام علمشاهی بر اساس ترانه‌ای از عبدالجبار کاکایی خوانده است.

علیرضا خمسه، اشکان خطیبی، داریوش مؤدبیان، لیلا بوشهری، مهتاج نجومی، ارژنگ امیرفضلی، امیر غفارمنش، ناهید مسلمی، شهرزاد عبدالمجید، مرضیه صدرایی، حامد وکیلی، ندا فرهنگ، بهنوش صادقی، مجید یاسر، مهسا سرمدی و سالار دریا از بازیگران اصلی این سریال می باشند.

از عوامل تولید سریال «تهران، پلاک یک» می‌توان به سرپرست نویسندگان: رضا مقصودی، مدیر تولید: ابوالفضل نصیر، مدیر تصویربرداری: فریبرز سیگارودی، تصویربرداران: میثم مظلومی، مجید شاهوردی، طراح گریم: علیرضا جوادپور، منشی صحنه: مهسا سرمدی، تدوین و صداگذاری: حسن جمالی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: عقیل تقی‌زاده و مدیر تدارکات: مهدی رجبی اشاره کرد.

این سریال با مشارکت موسسه تصویر شهر (وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) ساخته می‌شود و موضوع این سریال در ارتباط با مشکلات شهروندان در مجتمع‌های مسکونی است.

مجموعه طنز «تهران، پلاک یک» آموزش مسائل شهروندی و به‌ویژه آپارتمان‌نشینی است و هدف از ساخت این مجموعه ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی با نگاه طنز است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.