ماجرای ایران چک‌ها به کجا رسید؟

جام جم آنلاین: برنامه مناظره اقتصادی رادیو ایرانصدا ، این هفته موضوع ” ماجرای ایران چک ها به کجارسید ؟ ” را بررسی می‌کند.

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از  روابط عمومی رادیو ایرانصد ، “مناظره اقتصادی” کاری از گروه دانش و فناوری رادیو ایران صدا ست که مسولان اقتصادی کشور ،مباحث اقتصادی روز را به چالش می کشاند.

در برنامه این هفته مناظره اقتصادی با حضور مهمانانی از جمله : دکتر بهنام ملکی تحلیلگر اقتصادی ، همایون کیوان شکوهی  رییس اداره برنامه ریزی بانک رفاه و دکتر بهمن آرمان  بررسی می شود.

مناظره اقتصادی چهارشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۹:۳۰ به صورت تولیدی از شبکه‌ رادیویی ایرانصدا پخش می‌شود،این برنامه به سردبیری و تهیه‌کنندگی اعظم السادات جعفر آبادی  و با گویندگی مهرداد خدیر به عنوان کارشناس مجری، تهیه می‌شود.

ایرانصدا به سه جزیره ارزشمند ایران سفر می‌کند

گروه دانش و فناوری رادیو ایرانصدا در برنامه “توریسم درمانی” این هفته به جاذبه گردشگری سه جزیره ارزشمند ایران کیش ، قشم ، ابو موسی سفر می کند.

در برنامه‌ این هفته  جمعه ۲۶ خرداد  پخش می‌شود، مهرداد خدیری تحلیلگر اقتصادی ، حبیبه نیک سیرت نویسنده و کارشناس و نسیم ملک جانی باستان شناس ، به جاذبه های گردشگری و دیدنی سه جزیره ارزشمند کیش ، قشم و ابوموسی می پردازد.

توریسم درمانی جمعه ها  ساعت ۲۰ از رادیو ایرانصدا پخش می‌شود، به سردبیری و تهیه‌کنندگی اعظم‌السادات جعفرآبادی  تهیه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایرانصدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.