ماجرای بوسه نصرالله بر دست رهبرانقلاب / عکس

۱۰اردیبهشت،

امسال رسانه‌های جهانی مرا به عنوان “مرد سال” نامیده‌‌اند و در کشورهای عربی نیز عنوان “موفق‌ترین رهبر جهان عرب” را به من داده‌اند. دیروز چون مراسم به طور مستقیم در جهان پخش می‌شد، مناسب دیدم به همه بگویم که من “سرباز” رهبر انقلابم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از جهان، این اعتقاد راسخ ملت ماست که بسیاری از کشورهای اسلامی به سبب نداشتن “رهبر” بر دشمنان و مشکلات فائق نمی‌آیند؛ فلسطین، عراق، افغانستان و…

و این نعمت بزرگ الهی به ملت ماست که همه مردم، پشت سر یک رهبر انقلاب کردند و پیروز گشتند. بعد از آن رهبر الهی، جانشینی شایسته و بر حق سکاندار این انقلاب شد؛ رهبری که نه فقط رهبر ایران بلکه رهبر جهان اسلام است،‌ مطلبی که شاید ما بی‌توجه به ‌آن باشیم، اما دیگران متوجه آن می باشند.

اولین جلسه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه بود. پس از سخنرانی، هنگامی که آقا در حال عبور از سالن کنفرانس بود، سیدحسن نصرالله، خودش را به آقا رساند و دست ایشان را بوسید. برایم کمی تأمل برانگیز بود. یک روز بعد که به دیدار سیدحسن نصرالله رفتم، قضیه را پرسیدم.

سیدحسن گفت: امسال رسانه‌های جهانی مرا به عنوان “مرد سال” نامیده‌‌اند و در کشورهای عربی نیز عنوان “موفق‌ترین رهبر جهان عرب” را به من داده‌اند. دیروز چون مراسم به طور مستقیم در جهان پخش می‌شد، مناسب دیدم به همه بگویم که من “سرباز” رهبر انقلابم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.