ماجرای شبی که رضا یزدانی با اسکورت پلیس کنسرت داد…

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

رضا یزدانی سالن همایش‌های برج میلاد را تنها تالار کشور می‌داند که برای اجرای کنسرت مناسب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا یزدانی که چند روز پیش مهمان کافه خبر بود، در بخشی از گفت‌و‌گوی خود به کمبود سالن‌های اجرای زنده موسیقی در کشور پرداخت.

این خواننده موسیقی پاپ در این باره گفت: «علاوه بر شهرستان‌ها، تهران هم سالن مناسب برای کنسرت موسیقی ندارد. در تمام کشور تنها سالن همایش‌های برج میلاد است که یک خورده استاندارد است.»

او ادامه داد: «سالن برج میلاد به سبب آکوستیک نسبتاً خوب، چیدمان مناسب صندلی‌ها و از آن مهم‌تر داشتن پارکینگ در حال حاضر بهترین تالاری است که می‌توان در آن کنسرت داد. سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران صندلی‌هایش مناسب نیست و تالار وزارت کشور هم به سبب‌های بسیار جای خوبی برای برگزاری کنسرت نبوده و نیست.»

رضا یزدانی

یزدانی افزود: «چند سال قبل در تالار وزارت کشور کنسرت می‌دادیم که جای مناسبی نبود، چون که آکوستیک نبود و از همه بدتر پارکینگ نداشت. چند سالی است که دیگر آن جا کنسرت برگزار نمی‌شود، چون اگر بشود، با ترافیک امروز تهران، بخش مرکزی تهران روی رفت و آمد ماشین‌ها بند می‌آید و کل شهر می‌خوابد.»

این خواننده پاپ در همین ارتباط خاطره‌ای را به یاد آورد و گفت: «آبان ۸۷ ما کنسرت یونیسف را به مدت شش شب در تالار وزارت کشور برگزار می‌کردیم که ترافیک بی سابقه ای را به وجود می‌آورد. در آن کنسرت مانی رهنما، مهران مدیری، من و علیرضا عصار به نوبت روی صحنه می‌رفتیم که بسیار مورد استقبال قرار گرفته بود.»

او افزود: «من چهار اجرای اول آن کنسرت هر شب یک کت چرم پوشیده بودم و چون نمی‌خواستم تکراری شود، شب پنجم گفتم برویم فردوسی و دو تا کت تازه بخریم. چند ساعت قبل از اجرا رفتیم و کت‌ها را خریدیم اما در برگشت که به سمت میدان فاطمی و تالار کشور برمی گشتیم، تو خیابان ولی عصر پشت ترافیک سنگین کنسرت خودمان ماندیم.»

خواننده آلبوم «خاطرات مبهم» ادامه داد: « ماشین ما هنوز تو ترافیک بود که از تالار زنگ زدند و با اضطراب گفتند مهران مدیری هم روی صحنه رفته و بعد از آن نوبت توست. در حالی که سالن پر از تماشاگر بود و چند دقیقه بعد من باید روی صحنه می‌رفتم، هیچ راه فراری به فکرمان نمی‌رسید.»

رضا یزدانی با اشاره به این که اضطراب دلهره آن شب را هیچ وقت از یاد نمی‌برد، گفت: «در آن ترافیک سنگین، مدیر برنامه‌هایم از ماشین پیاده شد و با پلیسی که سر چهارراه بود صحبت کرد و گفت این رضا یزدانی است و کنسرت دارد و مردم هم منتظر در سالن نشسته‌اند. خوشبختانه آن افسر راهنمایی و رانندگی لطف کرد و یک ماشین اسکورت داد تا ما از خط ویژه حرکت کنیم و خودمان را لحظاتی قبل از آن که نوبت من شود، به سالن برسانیم.»

منبع: خبرآنلاین


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.