ماجرای طلاق ترانه علیدوستی از همسرش صحت دارد؟

مدتی است که شایعاتی مبنی بر جدایی و طلاق ترانه علیدوستی از همسرش منتشر شده است که هنوز ترانه علیدوستی نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است.

جدایی ترانه علیدوستی و همسرش

زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی ترانه علیدوستی و همسرش شنیده می شود که تا این لحظه هیچ خبر موثق و قطعی درباره آن به گوش نرسیده است.

یکی از بازیگران خبرساز در سال جاری احتمالا ترانه علیدوستی است. بعد از حرف های فمینتیستی این بازیگر شایعه جدایی از همسرش قوت گرفت اما تا این لحظه هیچ خبر موثق و قطعی درباره آن شنیده نشده است.
بعید نیست که در پی مسئله تتو دست هایش و حرف هایی که در دفاع از فمینیست زده برخی آهنگ جدایی ترانه را کوک کرده باشند تا شویی ساختگی علیه او راه بیاندازند.

این در حالی است که ترانه علیدوستی یکی از بی حاشیه‌ترین بازیگران است که کمتر زندگی خصوصی‌اش در دایره رسانه‌ها افتاده! با اینکه هر ازدواجی ممکن است به طلاق منجر شود اما امیدواریم که این خبر شایعه باشد.

ترانه علیدوستی در زمان ازدواج نیز نسبت به برخی از شایعاتی که درباره همسرش و ازدواجش در فضای مجازی منتشر شده بود واکنش تند نشان داده و گفت:

“چند هفته ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غیابم متن بالابلندی در رابطه با زندگی خصوصی من در رسانه ها منتشر شده است.
این متن که به ظاهر از روی حسن نیت است، در باطن سرشار است از تخیلات شرم آور نویسنده اش درباره شخصی ترین وجوده زندگی من، از جمله نوحه سرایی در مورد مرگ برادرم، و نشر اکاذیب مطلق درباره همسرم. همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگتر است”.

خلاصه هر از گاهی عده ای بیکار به دنبال سوژه لابه لای زندگی خصوصی هنرمندان می گردند تا مدتی همه را سر کار بگذارند.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2016/08/d7f243ed28a8f63d83895c23a6f72c9a.jpghttps://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2016/07/7709682be80d4cf36445c71b62f55a3c.jpg

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznew.com/culture
منبع : yjc.ir

 

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمدرضا:

    همسر علیدوستی خیلی خوشتیپه

  2. ی:

    امیدوارم صحت نداشته باشه چون واقعا به نظرمن هر دو انسانهای خوبی می یان شاید بخاطر کار ترانه که معمولا وقت و بی وقت است ساعات کاری سینما باعث این اتفاق شده به هر حال وقتی دختری تشکیل زندگی می ده باید وقتی هم به همسر و اگر فرزند داشته باشه برای فرزند هم وقت بگذاره نمی شه که دخترها وقتی ازدواج می کنند مثل دوره مجردی زندگی کنند مطمئنا باید قبلا این فکر رو کرده باشند هدف از تشکیل زندگی اول خانوادس و یک تایمی هم برای کار، اول خانواده مهم بعد کار به خاطر همین که این مشکلات پیش نیاد خدا در دین اسلام تامین خانواده رو به عهده مرد گذاشته تا بنیان خانواده ازبین نره به خاطر همین هست که انقدر طلاق در بین هنرمندان زیاد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.