ماجرای معلم فوت شده کرمانی به دلیل ابتلا به کرونا چی بود؟

ایسنا/کرمان رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: معلم کرمانی که براثر ابتلاء به کرونا فوت شده، بازنشسته بوده و امسال در مدرسه حضور نداشته است.

“مهران باهری” در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزییات خبر معلم فوت شده به دلیل ابتلا به کرونا اظهار کرد: خانم جزایری از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش استان کرمان بوده و تا سال گذشته با مدرسه ستاره های معرفت همکاری داشته است.

وی با بیان اینکه این همکار فرهنگی مبتلا به بیماری دیابت بوده که با شیوع کرونا از سال قبل(اسفندماه) دیگر در مدرسه حضور نداشته است تصریح کرد: وی قبل از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید مبتلا به کرونا شده و متاسفانه در بیمارستان جان خود را از دست داد.

«اقدس عسکریان» موسس مدرسه ستاره های معرفت شهر کرمان نیز در گفت و گو با ایسنا در این رابطه بیان کرد: نرگس جزایری معلم بازنشسته و همکار ما در مدرسه بود که مبتلا به دیابت بود.

وی افزود: ایشان بعد از بازنشستگی با ما همکاری  داشت و سال قبل با شیوع کرونا در اسفندماه دیگر در مدرسه حضور نداشت و حتی برای رفع اشکال در مدرسه حضور پیدا نکرد و تابستان امسال اعلام کرد با توجه به بیماری زمینه ای که دارد به مدرسه نمی آید.

موسس مدرسه ستاره های معرفت شهر کرمان با اشاره به اینکه خانم جزایری از ۱۰ شهریورماه جاری به کرونا مبتلا شده و چند روز در بیمارستان بستری بوده، گفت: وی معلم زحمتکش و شاخص مدرسه و هشت سال همکار ما بود که فوت ایشان به ما شوک وارد کرده و باید مراسم تجلیل وی برگزار شود زیرا از معلمان خیلی خوب بود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.