ماجرای پاداش گیتی‌پسند به منصوری!

۱۳م اسفند ،

18609.jpg

مسئولان فوتسال صبای قم از اختصاص پاداش ۵ میلیون تومانی باشگاه گیتی‌پسند به بازیکنان منصوری قرچک پرده برداشتند اما مدیرعامل منصوری و گیتی‌پسند این موضوع را از ریشه کذب خواندند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتسال منصوری قرچک روز شنبه با از پیش رو برداشتن صبای قم مانع از قهرمانی این تیم شد تا در تبریز جام را بالای سر ببرد. به دنبال این موضوع مسئولان صبای قم اتهاماتی را به باشگاه‌های گیتی‌پسند و منصوری وارد کردند. آن‌ها معتقدند که باشگاه گیتی‌پسند پاداشی را برای بازیکنان منصوری در نظر گرفته بود تا در صورت برد مقابل صبا، به آن‌ها پرداخت کند. هرچند اختصاص پاداش از سوی باشگاهی به تیم دیگر نشان دهنده تبانی نیست اما در صورت پرداخت چنین پاداشی کاری غیر حرفه‌ای صورت گرفته است.

ناصر شریفی، مدیر تیم فوتسال صبای قم در تماس با خبرنگار ایسنا موضوع پاداش باشگاه گیتی‌پسند به بازیکنان منصوری را مطرح کرد و گفت که اکبر تقوی در تماس با رضا کردی مربی سابق صبا به این موضوع اعتراف کرده است.

کردی نیز در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: من حقیقت را می‌گویم و کاری ندارم که به ضررم می‌شود یا به نفعم. من روز قبل از بازی صبا و منصوری با اکبر تقوی تماس گرفته بودم و او به صراحت گفت که باشگاه گیتی‌پسند قرار است در صورت شکست صبا، نفری ۵ میلیون تومان به بازیکنان منصوری پاداش دهد.

او گفت، این کار گیتی‌پسند هیچ اشکالی ندارد و ۵ میلیون تومان در قالب هدیه به ما داده می‌شود اما به اعتقادم این کار بسیار غیر اخلاقی است.

مربی سابق صبا ادامه داد: البته نمی‌توان بحث تبانی را در هفته پایانی لیگ فوتسال مطرح کرد. ما نمی‌توانیم خودمان را فریب دهیم. صبا پتانسیل قهرمانی نداشت و تنها یک فاکتور برای کسب قهرمانی را دارا بود.

اما اکبر تقوی مدیر تیم فوتسال منصوری با تکذیب این خبر به ایسنا گفت: آقای کردی! باشگاه گیتی‌پسند بازیکنان ما را خرید اما تماشاگران را چه کسی خریده بود؟ اصلا می‌خواهم بپرسم چرا کردی که سالی یک بار سراغ ما را نمی‌گیرد قبل از بازی با من تماس برقرار می‌کند؟ ما می‌خواهیم حجب و حیا به خرج دهیم اما نمی‌گذارید دهان‌مان بسته بماند. کاری نکنید در رسانه‌ها بگویم که یک هفته قبل از بازی‌مان چه پیشنهاداتی به ما می‌دادید تا مقابل شما ببازیم. یک هفته تمام دست از سرمان برنداشتید و مدام با من تماس می‌گرفتید و پیشنهاد اغواکننده می‌دادید.

وی ادامه داد: تنها حرفی که من در تلفن به کردی گفتم این بود که ما مقابل گیتی‌پسند محکم بازی می‌کنیم و الان هم حاضرم فیلم بازی‌مان با گیتی‌پسند و صبا را در اختیار هر کارشناسی قرار دهم تا ببینید ما مقابل هر دو تیم محکم بازی کردیم. پیشنهاد ۵ میلیون تومان پاداش دروغ محض است. اگر بازیکن من پاداش گرفته پس این پیامک‌هایی که به من می‌آید و نشان از بی‌پولی آن‌هاست چه معنایی دارد؟

تقوی در پایان نیز عنوان کرد: ما سال‌های قبل قهرمان لیگ شدیم و با تیم‌هایی مثل ماهان و گیتی‌پسند رقابت می‌کردیم. همین تیم‌ها پاداش میلیونی به حریفان ما می‌دادند تا جلوی ما محکم بازی کنند تا ما از رسیدن به قهرمانی باز بمانیم اما ما امسال این کار را نکردیم و دریافت پاداش از سوی گیتی‌پسندی‌ها کذب محض است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.