مادر شهید احمدی روشن در گفتگو با آریا: سران جنبش عدم تعهد تروریسم بین الملل را محکوم کنند

خبرگزاری آریا- مادر شهید احمدی روشن از سران شرکت کننده در اجلاس سران  جنبش عدم تعهد در خواست کرد تروریسم بین الملل را محکوم کرده و از حقوق کشورهایی که فرزندان خود را با ترور از دست داده اند، دفاع نمایند.
صدیقه سالاریان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا، با اشاره به نمایش خودروهای شهیدان هسته ای در محل برگزاری اجلاس سران، گفت: تا به حال اخبارها در این زمینه و در خصوص ترور دانشکندان هسته ای سانسور شده و آن طور که باید و شاید به آن پرداخته نشده است اما این نمایش در کنار ایده جالب و خوبی که دارد باعث می شود تا همه جهانیان به وجود تروریسم پی ببرند.
سالاریان ادامه داد: نمایش خودروهای شهدای هسته ای ایران نشان از این دارد که به چه نحوی یک فرد عادی، صلح طلب، غیر نظامی و نامردانه به شهادت می رسد و این در حالی است که ما با کسی جنگ نداریم و در جبهه رو در روی هم نایستاده ایم و دشمنان هستند که با تجاوز به حریم کشور و در کنار ما در شهر و در خانواده ها قرار گرفته و به بدترین شکل به حذف فیزیکی افراد دست می زنند.
مادر شهید احمدی روشن افزود: ما از افرادی که در این اجلاس شرکت کردند و جز مردان آزاد جهان، متعهد و صلح طلب هستند انتظار داریم برای برقراری صلح در جهان تلاش کنند و با استقامت و استواری صلح را به همه دنیا هدیه بدهند.
سالاریان با اشاره به اینکه برخی از کشورهایی که امروز در این اجلاس شرکت کردند خود نیز ترورهایی را تجربه کردند و مورد بی مهری تروریسم بین الملل واقع شدند، از شرکت کنندگان در این اجلاس درخواست کرد: با تصویب قانونی تروریسم بین الملل را محکوم و از حق کشورهایی که با این شیوه فرزتدان خود را از دست داده اند دفاع کنند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.