مادر شهیدی که بازیگر شد+عکس

۳۱فروردین۱۳،

در نمایش خصوصی فیلم سینمایی «خاکستر و برف» که با حضور جمعی از هنرمندان و دست اندرکاران فیلم برگزار شد، سرکار خانم «نصرت شاه نظری» مادر شهید داوود منصوری که در نقش واقعی خود در این فیلم مقابل دوربین رفته بود، به سبب ایفای نقش در این اثر سینمایی مورد تقدیر قرار گرفت.

نصرت شاه نظری بازیگر فیلم سینمایی «خاکستر و برف» از سوی سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مورد تقدیر قرار گرفت. در نمایش خصوصی این فیلم سینمایی که با حضور جمعی از هنرمندان و دست اندرکاران فیلم برگزار شد، سرکار خانم «نصرت شاه نظری» مادر شهید داوود منصوری که در نقش واقعی خود در این فیلم مقابل دوربین رفته بود، به سبب ایفای نقش در این اثر سینمایی مورد تقدیر سردار نقدی قرار گرفت. 

به گزارش شبکه ایران ،مادر شهید منصوری در گفت و گویی صمیمانه با رییس سازمان بسیج، درخصوص سبب فضای دلنشین و صمیمی فیلم گفت: « همه آنچه که در فیلم ملاحظه کردید برگرفته از زندگی شخصی و تجارب من در طول سال های قبل است و پس از شهادت فرزندم، شانزده سال منتظر ماندم تا بخشی از پیکر او را پس از جنگ برایم آوردند».

سردار نقدی نیز که از تماشای این فیلم به شدت متاثر شده بود، خطاب به این مادر شهید گفت: «مادران شهید، اسوه های صبر و مقاومت میهن اسلامی امان می باشند و نقش تأثیرگذار آنها هرگز از بین نخواهد رفت. همه مردم ایران ارادتمند شما می باشند. شما مادران شهید با ایثار خود و صبر و شکیبایی خود به همه ما درس ایستادگی و مقاومت دادید و موقعیت امروز کشور ما به عنوان طلایه دار مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی مدیون ایثار و ایستادگی شما است».

همچنین در حاشیه این مراسم، «سردار نقدی» با بیان این مطلب که «موضوع فیلم خاکستر و برف و نحوه پرداخت آن به خوبی تأثیر خود را بر مخاطب میگذارد، گفت: « حضور یک مادر شهید واقعی در نقش مادر شهید در این فیلم، اثر گذاری کار را دوچندان کرده است».

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از محتوای ارزشمند و کارگردانی خوب اثر، دربارهٔ تولید چنین فیلم هایی گفت: « تاثیر گذاری خاکستر و برف نشان می دهد که گنجینه عظیم دفاع مقدس همچنان گنج های ارزشمند و بزرگی برای کشف و ارائه دارد و این اثر قطعا تأثیر عمیقی بر خانواده ها به ویژه دختران و مادران خواهد گذاشت».

«خاکستر و برف» اولین ساخته بلند روح الله سهرابی است. این فیلم که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، قصه زندگی مردی به نام احسان ـ با بازی کامبیز دیرباز ـ را روایت می کند که پس از ۲۵ سال به ایران بازمی گردد تا با صمیمی ترین دوست خود که زندگی اش را مدیون است برای آخرین بار دیدار کند. قربان نجفی و میترا حجار دیگر بازیگران این فیلم می باشند. 

اکران «خاکستر و برف» همزمان با هفته دفاع مقدس در سینماهای کشور آغاز خواهد شد. 

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.