مادر محمد موسوی:پسرم مهتابی‌های بسیاری شکست تا امتیازآورترین والیبالیست دنیا شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – مادر محمد موسوی می گوید از همان ابتدا زمینه را برای رشد فرزندش فراهم کرده است.

به گزارش ممتاز؛از همان ابتدا حق را به محمد داده است،حتی زمانی که با خواهرها و پدرش والیبال بازی می کرده است:« من داور بازی آنها می شدم و مدام به نفع محمد می گرفتم.»مادر محمد موسوی،سرعتی زن والیبال ایران شاید زمانی از شکسته شدن مهتابی ها و لامپ ها خانه ناراحت می شد اما حالا به پسرش افتخار می کند.او از همان روزی که محمد تمرینات والیبال را آغاز کرد،می دانسته پسرش روزی به موفقیت خواهد رسید.مادر موسوی آرزوهای بسیاری برای پسرش در سر دارد و او را دعا می کند تا به موفقیت های بیشتری برسد.

*اول دیدید قدش بلند است بعد فرستادیدش والیبال، یا اینکه از مادرهایی میباشید که از ابتدا موافق ورزش کردن بچه‌ها می باشند؟

اول اصلاً این‌طور نبود که باید حتماً برود والیبال اما پدرش ورزشکار بود، وقتی دید که محمد استعدادش را دارد راه را برای او باز کرد.

*فکر می‌کردید روزی محمد به نقطه‌ای که الان قرار دارد برسد؟

با تمرینات سختی که انجام می‌داد، بله. پدرش و یکی از دخترهایم یک طرف و محمد و یکی از دخترهایم یک طرف دیگر. یک تور وسط هال خانه می‌زدند و نشسته والیبال بازی می‌کردند. من هم داور بودم. همه‌‌اش به نفع محمد می‌گرفتم. البته اوایل محمد بسیار خوب نبود اما رفته‌رفته بهتر شد. پدرش مدام حرص می‌خورد که چرا به نفع محمد می‌گیری!

*پس داور عادلی نبودید؟!

می‌خواستم محمد تشویق شود برای اینکه والیبال را ادامه بدهد. اتفاقاً پدرش برعکس من بود. می‌گفت وقتی خوب کار می‌کند نباید به روی او بیاوریم.

*در هر صورت این اتفاق افتاد و محمد یکی از بهترین والیبالیست‌های ایران و حتی جهان شده است.

خودش هم خواست. ما فقط زمینه را برایش فراهم کردیم. او مهتابی‌های بسیاری را در خانه شکاند (با خنده) تا به اینجاها رسید.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.