مارتینس: امیدواریم این موفقیتها ادامه پیدا کند

۱۶خردادماه،

 این درحالی است که بایرن مونیخ ۶هفته قبل از اتمام رقابت های فصل قبل بوندس لیگا، قهرمانی زودهنگامش دراین رقابت ها را جشن گرفت و بعد از آن هم در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان به قهرمانی رسید تا برای اولین بار یک تیم آلمانی موفق به فتح جامههای قهرمانی سه گانه در طول یک فصل شود.

به گزارش گل، دراین میان، مارتینس ۲۴ ساله یکی از مهره های کلیدی بایرن مونیخ در طول این فصل بود و درصحبت هایی اعلام کرد که موفقیت های بایرن در طول این یک ساله، او را به شدت متعجب نموده است

مارتینس در صحبت هایی به تی.زد گفت:« من دقیقا می دانستم که این تیم توانایی های بزرگی دارد ولی واقعیت این است که فتح یک قهرمانی سه گانه در پایان فصل یک سورپرایز بزرگ برای خود ما نیز بود.»

البته این ستاره اسپانیایی اعلام کرد که می داند که تکرار این موفقیت تاریخی در فصل آینده کار واقعا سختی خواهد بود. او ادامه داد:« خیلی سخت است که در فصل آینده هم این موفقیت را تکرار کنیم. این فصل ما سه جام قهرمانی فتح کردیم و حالا به تاریخ پیوسته ایم. تا پیش از این هیچ تیمی در آلمان نتوانسته بود این کار را انجام دهد. کار سختی خواهد بود ولی ما نهایت تلاشمان را به کار می گیریم تا بتوانیم سال اینده هم مثل امسال این قهرمانی ها را جشن بگیریم.»

خاوی مارتینس در آگوست سال ۲۰۱۲ با قراردادی ۴۰ میلیون یورویی که گران قیمت ترین انتقال تاریخ باشگاه بایرن لقب گرفت، از اتلتیک بیلبائو به آلیانس آرنا منتقل شد و در اولین فصل حضورش دراین تیم در ۴۳ بازی به میدان رفت و سه گل به ثمر رساند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.