مارتینس: شواین اشتایگر یک افسانه است

خاوی مارتینس، ستاره اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ واقعا خوشحال است که باستین شواین اشتایگر به او کمک کرده تا هرچه سریعتر در باشگاه باواریایی جا بیفتد.

به گزارش گل ،این ستاره اسپانیایی در بازار نقل و انتقالات تابستانی از اتلتیک بیلبائو به بایرن مونیخ پیوست و طبق صحبتهای مارتینس، شواین اشتایگر نهایت تلاشش را به کار گرفته تا او در آلیانس آرنا احساس راحتی کند.

مارتینس در صحبتهایی به وب سایت رسمی بایرن مونیخ گفت:« شواین اشتایگر یک افسانه و یک مرد بزرگ است. او اندکی اسپانیایی بلد است و سعی می کند به من کمک کند تا در تیم جا بیفتم.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که نهایت تلاش را به کار می گیرد تا در تیم باواریایی مبدل به یک بازیکن کلیدی شود. مارتینس ادامه داد:« من الان حس می کنم که می توانم دوباره برروی فوتبال تمرکز کنم و وهرروز تمرین کنم تا بتوانم جایگاهی در جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیم داشته باشم؛ همان چیزی که خودم می خواهم.»

مارتینس ادامه داد:« من در هر پستی که مربی تیم از من بخواهد بازی می کنم و تمام تلاشم را انجام می دهم تا بتوانم عملکرد خوبی را اجرا کنم. من از آن دسته بازیکنانی هستم که در هر بازی با ۱۰۰% توان به میدان می رود. »

خاوی مارتینس اولین بازی رسمی اش برای بایرن را هفته گذشته و در مصاف این تیم مقابل اشتوتگارت که با برد ۱-۶ باواریایی ها همراه بود به اجرا گذاشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.