مارتینتی: حق عبدولی خورده نشده است / داوران خودتان گفتند رای داور درست بود/ ایرانی ها؛ جنبه باخت داشته باشید!

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به لندن، رافائل مارتینتی در نشست خبری خود با نمایندگان رسانه های گروهی که بیشتر آنها ایرانی بودند در مورد مسایل مهمی سخن گفت. او در مورد کشتی سعید عبدولی با کشتی گیر فرانسوی گفت: ما فردای آن روز با تعدادی از داوران بین المللی که دو تن از آنها ایرانی بودند فیلم را بازبینی کردیم. همه آنها معتقد بودند که اشتباهی در این مسابقه رخ نداده است. ببینید در ایران کشتی ورزش اول است و کسی دوست ندارد ببازد. برای همین وقتی یکی از کشتی گیران شما می بازد به یک تراژدی تبدیل می شود و می بینیم که تحمل  و جنبه باخت را ندارند. ایرانیان نمی توانند قبول کنند که قهرمانشان باخته است. پس از باخت عبدولی فیلا ۳۰۰ ای میل تند از طرفداران کشتی ایران دریافت کرد که این مسئله درست نبود. باید جنبه این را داشته باشید که قهرمان تان باخته است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد کشتی زنان گفت و به ایرن اشاره کرد. وی در این زمینه افزود: ما امیدواریم برخی کشورهای مسلمان مانند ایران نیز بتوانند در کشتی بانوان شرکت کنند. ما از فدراسیون ایران خواسته ایم تا شرایط پوشش را ارایه دهد و برای این مسئله مذاکره کنیم، اما تا کنون فدراسیون ایران در این زمینه اقدامی نگرده است. من امیدوارم روزی ایران در کشتی بانوان نیز فعال باشد.
مارتینتی در بخش مهم دیگری از سخنانش درباره حضور نداشتن نماینده ای از ایران در هیات رئیسه فیلا چنین گفت: ببینید فدراسیون شما باید در این زمینه یک برنامه ریزی و استراتژی خوب داشته باشد. شما برنامه مناسبی ندارید و با معرفی یک نماینده و به یکباره نمی توان وارد هیات رئیسه شد. فیلا ۱۸۰ کشور عضو دارد. چین هم نتوانست وارد هیات رئیسه شود و این برای ما ناامید کننده است. من هم نمی توانم در این باره دخالت کنم و این دموکراسی در انتخابات فیلا است.
۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.