مارتین داناوان با ˝همکار˝ خود به فیلم فجر می‌آید

۰۹ام بهمن ،

معرفی فیلم‌های بخش جشنواره جشنواره‌های فیلم فجر/۵

درام کمدی ˝همکار˝ (The Collaborator) به نویسندگی و کارگردانی مارتین داناوان، سینماگر شناخته شده سینما آمریکایی در بخش جشنواره جشنواره‌های سی‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به همراه ۱۰ فیلم مطرح دیگر از کشورهای مختلف جهان روی پرده می‌رود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، مارتین داناوان در سال ۱۹۵۷ میلادی در آمریکا متولد شده و فیلم “همکار” اولین اثر او در مقام کارگردانی محسوب می‌شود.

بنابر این گزارش، داناوان که بیشتر بخاطر نقش‌آفرینی‌هایش در سریال‌های و فیلم‌ها متعدد تلویزیونی شناخته می‌شود، در درام کمدی “همکار” علاوه بر کارگردانی، ایفاگر نقش یک نمایشنامه‌نویس موفق است که توسط یکی از همسایگان سابقش به گروگان گرفته می‌شود و…

سریال‌های “دغل‌کار”، “رئیس” و “شنونده”، فیلم‌های “یاور”، “بنیادگرای بی‌میل” و “Unthinkable” از جمله کارهای مارتین داناوان است.

دیوید مورس، اولیویا ویلیامز، کاترین هلموند، ایلین رایان و مارتین داناوان بازیگران فیلم ۸۷ دقیقه‌ای “همکار” محصول مشترک انگلستان و آمریکا در سال ۲۰۱۲ می باشند.

گفتنی است، امسال در بخش “جشنواره جشنواره‌ها” سی‌ویکمین دوره جشنوراه بین‌المللی فیلم فجر ۱۱ فیلم مطرح از کشورهای مختلف دنیا نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.