مارو داویدیو بیچی:خیلی‌ها مرا خائن می دانند

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با توجه iبه بالا رفتن امار خارجیانی که iبه دین اسلام روی می اورند وبگردی باشگاه خبرنگاران در صدد بر امده است تا هر روز مروری بر زندگی یکی از انها هر چند قدیمی و شناخته شده بپردازد.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، مارو داویدیو بیچی، دختر یهودی ای است از شهرک کرمئییل در شمال سرزمین های اشغالی که چندی پیش مسلمان شده و اعلام کرده است که : ” در پذیرفتن دین مبین اسلام کاملا iبه طور آزادانه تصمیم گرفته و پس از آن حجاب بر سر کرده است.” او همچنین اظهار داشت است که :” من iبه خوبی می‌دانم و اعتراف می‌کنم که مسلمان شدنم خشم بسیار بسیار یهودیان را بر می انگیزد و آنان را غمگین و ناراحت خواهد کرد.”

اندکی در مورد مسلمان شدن او از زبان خودش:

از سن ۱۳ سالگی نظرم iبه قرآن کریم جلب شد و از همین رو iبه آن اهمیت می‌دادم. از همان وقت پرسش‌هایی بسیاری برایم iبه وجود آمد که iبه دنبال پاسخی برای آنها می‌گشتم اما این پاسخ‌ها را در دین یهودیت نمی‌یافتم. اولین باری که iبه مسجد رفتم، بعد از خارج شدنم، احساس کردم که قلبم پاک و تمیز و صاف شده از همین رو احساس راحتی بسیار بسیاری iبه من دست داد. فهمیدم که می توانم همه پاسخ‌هایی را که می‌خواهم در دین اسلام بیابم.

من یهودی iبه دنیا آمدم از همین رو با مسلمان شدنم، بسیار‌ها مرا خائن می دانند و معتقدند کاری که من کردم، دیوانگی است. بعضی نیز می‌پرسند که چگونه این‌ کار را کردی؟! و چگونه توانستی اجداد یهودی خود را فراموش کنی؟!

“مارو داویدیو بیچی” اکنون همه اعمال و واجبات دین مبین اسلام را انجام می‌دهد و دین یهودیت را iبه طور کامل رها کرده است. او حجاب می‌پوشد، قرآن کریم تلاوت می‌کند و این چنین کارهایی که او می کند iبه مثابه زلزله ای در خانواده او بوده است. او همچنین تلاش کرد که پدر و مادر خود را نیز iبه دین اسلام دعوت کند اما آنان گفته اند که در دین یهودیت راحت می باشند و تمایلی iبه تغییر دین ندارند.

پ.ن: تشرف مارو داویدیو بیچی عزیز را ارج می نهیم و iبه او iبه خاطر این شجاعت و انتخاب تبریک می گوییم، و امیدواریم همواره در سایه ی الطاف خداوندی قرار گیرد…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.