مارک های بدون کاربرد در کت و شلوار

 

ممتازنیوز- دسته ای از اشخاص بر این باورند که برند پارچه ای، که روی آستین کت دوخته شده بهترین نشان برای نمایش ارزش برندی و قیمت کت و شلوارشان خواهد بود. ولی آیا روش صحیح این است؟ آیا ارزش کت و شلوار به یک قطعه مارکی است که بر روی لباس دوخته شده و آیا بطور کل ارزش یک لباس به برند آن است؟
بی تردید یکی از لباس های پر مصرف در آقایان کت و شلوار است. اگر بخواهیم دلایل این کارکرد بالا را نام ببریم کاربردی بودن آن برای انواع موقعیت های اجتماعی کوچک و بزرگ اعم از یک میهمانی،‌ حضور در محل کار، حضور در اجتماع و حتی جهت برگزاری یک مصاحبه کاری بهترین خواهد بود. امروزه انواع مختلفی را برای کت و شلوار ها می توان نام برد، از این رو اشخاص مختلف با اندام و سلیقه های مختلف نیز می توانند این لباس را در شکل و حالتی که مورد علاقه شان خواهد بود برای خود و متناسب با محیطی که قصد استفاده از آن را دارند انتخاب نمایند. بر اساس آنچه گفته شد، کت و شلوار ها انواع مختلفی دارند که توسط برند های مختلف تولید شده اند و با قیمت های مختلف در فروشگاه های مختلف از بالای شهر گرفته تا پایین شهر به فروش می رسند. بعضی بر این باورند که در کت و شلوار برخلاف بسیاری از انواع تی شرت و پیراهن که برند تولید کننده لباس بر روی سینه لباس و یا در کنار جیب به شکلی گلدوزی می گردد و اعتبار آن لباس را به نوعی مشخص می نماید هیچ مشخصه ای برای نمایش ارزش و قیمت آن وجود ندارد پس چه لزومی دارد که قیمت بالایی برای آن پرداخت کنیم، لذا یک مدل معمولی تر و با قیمت پایینی از آن را خریداری خواهیم کرد و در ازای پول کمتر همان امکانات را دریافت خواهیم نمود. بعضی دیگر نیز در این رابطه استراتژی منحصر به فردی را برای رفع این مشکل اتخاذ می نمایند که بی تردید می توان گفت که در دنیای مد منحصر به فرد است. این دسته اشخاص بر این باورند که برند پارچه ای، که روی آستین کت دوخته شده است بهترین نشان برای نمایش ارزش برندی و قیمت کت و شلوارشان خواهد بود. ولی آیا روش صحیح این است؟ آیا ارزش کت و شلوار به یک قطعه مارکی است که بر روی لباس دوخته شده؟ آیا بطور کل ارزش یک لباس به برند آن است؟ اینکه یک لباس باید بر روی اندام بدن به درستی قرار گرفته باشد در الویت چندم خواهد بود؟
برای پاسخ به این سوال های کافیست کمی بیشتر با این مطلب همراه باشید. تهیه کت و شلوار از مرحله الگو تا مرحله اتو کشی انتهایی آن پس از دوخت کامل مستلزم یک هنرمندی ویژه است، از این رو می‌توان اینطور بیان کرد که هر کت و شلواری با هر برندی در صورتی که به تن شما مناسب آمد، بهترین خواهد بود. از این رو هیچ نیازی به وجود یک تکه مارک پارچه ای که تنها کارکرد آن جلب توجه شما درهنگام خرید است نمی‌تواند هیچگونه تاثیر خاصی بر نگاه اطرافیانتان داشته باشد. این مارک ها که معمولا بر روی قسمت مچ یکی از آستین ها(چپ یا راست) دوخته می گردد دقیقا شبیه به مارک هایی می باشند که توسط یه تکه نخ به انواع لباس های مختلف هنگام فروش آویزان می باشند و تنها با هدف نشان دادن نو بودن لباس و همچنین جذب نظر شما هنگام خرید است. این مارک تنها یک تفاوت با دیگر مارک ها دارد و آن هم دوخته شدنشان توسط دو بخیه بسیار شل می باشد که به آسانی می توان آن را از لباس جدا نمود. لازم است بدانید پس از جدا نمودن این مارک ها، سوراخ های بجا مانده از نخ دوخت بر روی آستین باقی می‌ماند که این مشکل توسط بخار اتو قابل رفع شدن است.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.