مازراتی کواتروپورته جدید در ایران

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

مدتی است که نسل جدید مازراتی کواتروپورته به همراه مازراتی گیبلی وارد بازار خودرویی کشورمان شده و در هنگام ورودشان به بازار سر و صدای بسیاری به پا کرده‌اند …

مازراتی کواتروپورته جدید در ایران

مدتی است که نسل جدید مازراتی کواتروپورته به همراه مازراتی گیبلی وارد بازار خودرویی کشورمان شده و در هنگام ورودشان به بازار سر و صدای بسیاری به پا کرده‌اند. البته این طبیعی است چون خودروهای میلیاردی مانند افراد معروفی هستند که هر کاری بکنند فوری خبرساز می‌شوند. اما الان یک مازراتی کواتروپورته ۲۰۲۴ پیدا شده که قیمتش میلیاردی نیست! بله تعجب نکنید.

دلیل این امر پلاک آن است. پلاک مازراتی کواتروپورته موردنظر گذرموقت بوده و تنها تفاوت اصلی آن با مازراتی‌های مشابه پلاک آن است. مازراتی کواتروپورته مورد نظر هم اکنون در شهر اصفهان به سر می‌برد و همان‌طور که از پلاکش مشخص است تا آخر شهریورماه امسال فرصت تردد در خیابان‌های ایران را دارد.

نسل جدید مازراتی کواتروپورته از سال ۲۰۲۴ وارد بازار شده و از نظر ظاهری شباهت‌های زیادی با برادر کوچک‌تر خود گیبلی دارد. کواتروپورته S در کلاس خودروهای سدان فول‌سایز لوکس قرار داشته و از یک پیشرانه شش سیلندر خورجینی به حجم ۲۹۷۹ سی‌سی سود می‌برد که توانایی تولید ۴۱۰ اسب‌بخار قدرت در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در ۱۷۵۰ تا ۵۰۰۰ دور در دقیقه را دارد. این خودروی لوکس ۵٫۱ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

همچنین حداکثر سرعت آن ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۰٫۵ لیتر است که برای یک خودروی شش سیلندر مصرف بالایی محسوب می‌شود.

– .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.