مازراتی گرن کابریو Fendi چگونه ساخته می‌شود؟

گردآوری توسط گروهخودرو ممتاز نیوز

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/08/1368254931_Untitled-6.gif

شاید از خود پرسیده باشید که خودروهای بسیار گران‌قیمت سوپر اسپرت یا سوپر لوکس معروف، چگونه ساخته می‌شوند؟ آیا خط تولیدی چون مدلهای سایر شرکت‌ها دارند یا توسط نیروی انسانی و دست ساخته می‌شوند. پاسخ بستگی به خودروی انتخابی دارد. در حال حاضر، تکنولوژی مدرن تولید، جایگزین بیشتر قسمتهای شرکت‌ها شده است. اما هنوز قسمت‌هایی با هنر دست پرداخته می‌شود.

مازراتی گرن کابریو به عنوان یک خودروی روباز لوکس و اسپرت از سال ۲۰۱۱ وارد عرصه شده است. در ساخت این خودرو، کیفیت و هنر مورد توجه خاصی بوده‌اند. مدل فندی (Fendi) نیز که توسط Silvia Venturini Fendi طراحی شده، یکی از مدل‌های ویژه و نسخه‌های سفارشی از گرن کابریو می‌باشد که حاصل همکاری بین این خودروساز و یک مجموعه مد معروف است. خودرویی که پایش به کشورمان ایران نیز باز شده است. این مدل خاص با چرم مرغوب، رنگ‌آمیزی منحصر به فرد سه لایه، تزئینات چوب و حتی طلا پوشیده شده است تا تجربه ای منحصر به فرد را برای سواران خود خلق کند. بعلاوه مجموعه ای از چمدان‌ها نیز به رنگ زرد از جنس چرم و با نشان فندی برای این خودرو در نظر گرفته شده‌اند.

گرن کابریوی استاندارد در واقع نمونه روباز گرن توریسمو می‌باشد. پیشرانه V8 آن ۴٫۷ لیتر حجم داشته و ۴۵۴ اسب بخار نیرو و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌نماید. شتاب صفر تا صد آن زیر ۵ ثانیه و نهایت سرعت آن ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. لذت سواری با چنین خودروی ممتازی، فراموش‌نشدنی می‌باشد.

در ویدئوی پیوست می‌بینید که چگونه کارکنان شرکت فندی، این مازراتی های ویژه را آماده و مونتاژ می‌کنند.

دانلود ویدئو

بانک اطلاعات خودرو
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.