مازندران امسال شاهد اجرای حدود ۸۰۰ طرح عمرانی و تولیدی بود

۲۷م اسفند ،

ˈسیدعیسی هاشمی حیدریˈ روز یکشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از سه طرح عمرانی و خدماتی شهرداری آمل به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرا وتکمیل این طرح ها در مجموع بیش از ۴۵۰میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: هم اکنون بیش از هزار و۴۰۰ طرح نیمه کاره عمرانی در مازندران وجود دارد که تعداد بسیاری از این طرح ها به تناسب ظرفیت و ارزش برای تکمیل سریعتر اولویت بندی شده است.

معاون امورعمرانی استاندارمازندران، به طرح های مهرماندگار در این استان نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۳۹طرح مهم عمرانی در بخش های مختلف در مازندران در ردیف طرح های مهرماندگار دولت قرار گرفته و با تامین اعتبارهای لازم تا خردادماه سال آینده بهره برداری خواهد شد.

سه طرح مهم عمرانی وخدماتی در شهر آمل پل روگذر مرحوم سید محمود کاظمی دینان نماینده اسبق مردم آمل درمجلس شورای اسلامی ( تقاطع خیابان جانبازان و طالب آملی ) اجرای خیابان اتصالی بلوار امام خمینی (ره) به بلوار آیت اله طالقانی به طول ۶۰۰متر و رونمایی از صدور الکترونیکی پروانه های ساختمانی توسط شهرداری آمل در استای کاهش ترافیک ونیز ارائه خدمات آسان اداری به شهروندان این شهر با حضور هاشمی معاون عمرانی استاندارمازندران در آستانه عید نوروز افتتاح شد.ک/۳

ک/۷۳۲۷/۴۰۲

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.