مازیار میری : می خواهم کنار کریم باقری باشم

مازیار میری : می خواهم کنار کریم باقری باشم

فردا اگر زلزله در خانه ام باشد ، چشم به انتظار مردم می مانم ؛

مازیار میری : می خواهم کنار کریم باقری باشم

مازیار میری ، کارگردان سرشناس سینمای ایران هم به صف یاران کریم باقری برای کمک به زلزله زدگان آذربایجانی پیوست.

منبع : خبرآنلاین

تاریخ : سه شنبه ۲۴ مرداد ساعت ۱۵:۳۵

مازیار میری که پس از خبر اعلام آمادگی کریم باقری برای کمک به زلزله زدگان از طریق خبرآنلاین، با کاپیتان محبوب فوتبال ایران ارتباط برقرار کرد در این باره می گوید:«از طریق خبرآنلاین متوجه شدم که آقا کریم چنین تصمیمی گرفته و با کمک دوستانم توانستم با او صحبت کنم. کریم یکی از محبوب ترین چهره های فوتبال ایران است که همیشه در کارهای ارزشی پیش قدم بوده است. با هم حرف زدیم و قرار شد تا در کنار هم به مناطق زلزله زده برویم. می خواهم در این کار انسان دوستانه کنار کریم باقری باشم.»
او ادامه با اشاره از فضای عمومی جامعه پس از زلزله می گوید:« من هم مثل همه هموطنانم به شدت غمگینم و متاثر. خیلی از خانواده ها در این مناطق ، عزیزان شان را از دست دادند. اگر از ایران متحد حرف می زنیم باید همه در کنار هم باشیم. البته مردم همیشه از همه ما جلوتر هستند . خودشان پیش قدم شدند برای کمک به مردم خوب آذربایجان. امروز این اتفاق در اهر و هریس افتاده اما شاید فردا نوبت من باشد. فردا که این اتفاق برای ما بیفتد ،من هم چشم انتظارم. »
او در پایان می گوید:« قطعا اهالی سینما و هنر ایران هم در این کار ارزشمند به کمک کریم باقری می آیند و او را تنها نمی گذارند.»

کد خبر: ۴۵۰۱۷

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.