ماشین سازی تبریز در آستانه انحلال

۱۳م دیماه ،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از آن که بانک مرکزی امتیاز موسسه مالی و اعتباری جوانان خیر را باطل کرد، تیم ماشین سازی تبریز اسپانسر اصلی خود را از دست داد و حتی چک هایی که به بازیکنان داده شده بود، از اعتبار ساقط شد.
با انحلال موسئسه مالی جوانان خیر، فعالیت ها و تعهدات آن به موسئسه مالی واعتباری کوثر منتقل شده، اما مدیران این موسسه تاکید کردند که هیچگونه مسئولیتی را دربارهٔ ماشین سازی بر عهده نمی گیرند.
به این ترتیب چک هایی که بازیکنان تیم ماشین سازی از مدیر عامل منصوبی موسئسه جوانان خیر دریافت کرده بودند از درجه اعتبار ساقط شدند.
بازیکنان ماشین سازی اعلام کرده اند با این شرایط نمی توانند به کار خود ادامه دهند و احتمال دارد در دیدار با گسترش فولاد که قرار است ۱۷ دی برگزار شود، تیم به میدان نرود.

* دو هفته قبل نیز تیم نساجی قائمشهر به سبب اختلافاتی که بر سر فروش امتیاز و تعیین مالک جدید رخ داد به مشهد نرفت و بازی با ابومسلم برگزار نشد.
قرار بود سهام تیم نساجی قائمشهر به خانم زینب امیرکمالی، تاجر لبنانی الاصل ایرانی واگذار شود و او متعهد شده بود تمامی بدهی های این تیم را خواهد پرداخت، اما با وجود موافقت ظاهری پرهام با واگذاری ۹۸ درصد سهام، سعادتمند، مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران از انتقال ۲ درصد سهامی که به نامش بود خودداری کرد و به بهانه این که امیرکمالی توانایی اداره تیم را ندارد، این انتقال انجام نشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.